هشدار استقلال به هم تیمی هایش

هشدار استقلال به هم تیمی هایش

میلاد باقری، مدافع میانی نفت مسجد سلیمان درباره شرایط تیمش در آستانه از سرگیری مسابقات لیگ برتر گفت: بعد از پیروزی برای بالا بردن روحیه مقابل ذوب آهن، انگیزه و اعتماد به نفس بالایی داریم و امیدوارم بتوانیم استراحت کنیم و تمرین کنیم. پس از آن: «در این مدت چند نتیجه خوب دیگر گرفتیم و فصل را بدون اتفاقات بد به پایان رساندیم.

او در مورد شکستن جادوی تیمش 12 هفته بعد گفت: ما عذرخواهی نمی کنیم. وقتی یک تیم بیش از یک عدد را از دست می دهد، باید ضعف را پذیرفت. تیم ما در این مدت به قول شما نتایج بسیار ناامید کننده ای کسب کرده است. وقتی 12 هفته نیستی کار سختی انجام می دهی. بچه ها استرس زیادی را تحمل کردند و خوشحالم که بالاخره طلسم را شکستیم. ما در بسیاری از مسابقات مستحق برد بودیم، اما نشد. اما مهم این است که بالاخره بعد از مدت ها پیروز شدیم و این می تواند جرقه ای به موقع در هفته های حساس آخر باشد.

نفت مسجد سلیمان روز سه شنبه در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر میزبان تراکتورسازی خواهد بود. رویارویی همسایگان در جدول رده بندی می تواند بسیار حیاتی باشد. مدافع ارشد MIS گفت: تنها سه امتیاز با تراکتور فاصله داریم و اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم خیالمان از بابت بقا راحت می شود و با حضور مهاجر احساس یک تیم در حال سقوط را نخواهیم داشت.

بیل مکانیکی در پایان خاطرنشان کرد: تمرکز ما بر کسب هر سه امتیاز بازی با تراکتورسازی است. باید به این هدف برسیم چون بازی سه شنبه برای ما بهای بقا در لیگ را دارد. ما باید با کمترین اشتباه کار کنیم و فرصت ایجاد تراکتوری با بازیکنان خطرناک و با تجربه را فراهم کنیم. من نمی دانم. فکر می کنم اگر تراکتورسازی را شکست دهیم راه درازی در پیش داریم و می توانیم با اعتماد به نفس بیشتری بازی های آینده را تماشا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید