پرسپولیسی ها به هم تیمی هایش هشدار دادند

پرسپولیسی ها به هم تیمی هایش هشدار دادند

تیم فوتبال آاک آتن شب گذشته در دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ یونان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد جانینا بگذرد. کریم انصاری فرد کاپیتان تیم ملی ایران در دقیقه 88 موفق شد گل دوم تیمش را در این دیدار به ثمر برساند.

بلافاصله پس از بازی، انصاری فرد به تلویزیون COSMOTE گفت که بازی دیشب مقابل جانینا چیزی بیش از یک درس برای AAK بود و آنها باید گذشته را کنار بگذارند و روی آینده تمرکز کنند.

انصاری فرد در این گفتگو درباره بازی و برتری تیمش گفت: می خواهم به کل تیم تبریک بگویم، تلاش کردیم، می خواستیم در این دیدار پیروز شویم چون روزهای سختی داشتیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دیدار پیروز شدیم و از آن راضی هستیم. آنچه لازم است فراموش کردن اتفاقات گذشته است و باید آن را کنار بگذاریم و روی آینده تمرکز کنیم.

کاپیتان تیم ملی ایران همچنین درباره ریتمی که آاک پس از گل حفظ کرد و به دنبال گل دوم بود، توضیح داد: این دیدار با سایر دیدارها متفاوت بود. این بیشتر از درسی بود که در مسابقات قبلی آموختیم. بنابراین ما پیشرفت کرده ایم. بازی در حضور هواداران متفاوت است. آنها به ما انگیزه بیشتری دادند و این ذهنیت بهتر شد.

دیدگاهتان را بنویسید