ناصر محمدی قبل از دربی به پرسپولیس هشدار داد

ناصر محمدی قبل از دربی به پرسپولیس هشدار داد

پرسپولیس روز یکشنبه باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود و این دیدار می تواند در رده بندی تاثیرگذار باشد. ناصر محمدانی ستاره فراری پرسپولیس در دهه 60 معتقد است این دیدار و همچنین دیدار هفته بیست و دوم مقابل نفت مسجد سلیمان می تواند بسیار مهم باشد.
ارزیابی شما از بازی با صنعت نفت آبادان را می خواهیم بدانیم؟

این بازی بسیار مهم است. همانطور که دیدار بعدی مقابل نفت مسجد سلیمان می تواند مهم باشد. پرسپولیس باید قبل از دربی میله خود را ببندد!

منظورت چیه؟ میشه بیشتر توضیح بدی

لازم نیست این دو بازی را فدای بازی با استقلال کنیم. دربی مهم است اما این دو بازی 6 امتیازی هم دارد که می تواند سرنوشت تیم قهرمان را رقم بزند.

فکر می کنی پرسپولیس می تواند فدای این دو دربی شود؟

خوشبختانه یحیی گل محمدی تجربه کافی دارد و این تیم بزرگانی چون افشین پیروانی، کریم بهاگری، حمید مطهری، داود فنایی و حتی سیدجلال حسینی را در اختیار دارد که همگی یک دنیا تجربه هستند. یعنی باید با تمام وجود مقابل این دو رقیب بازی کنیم و بچه های کوچکتر تا آخرین علامت داور بازی با نفت مسجدسلیمان به فکر دربی باشند.

بازی مس رفسنجان رو دیدی؟ بیشتر پیشکسوتان به شما می گویند که امید زیادی به پرسپولیس داشتند؟

به نظر من پرسپولیس در تاکتیک این دیدار پیروز شد. مس رفسنجان یکی از تیم های خوب و هجومی فوتبال ماست اما از تجربه بیشتر سرمربی پرسپولیس و بازیکنانش باخت. در عین حال پرسپولیس به این برد نیاز داشت و حالا به بالای جدول نزدیک شده است.

خیلی ها می گویند قهرمان این فصل بین استقلال و پرسپولیس انتخاب می شود. موافقی؟

من هم همینطور فکر می کنم. از این به بعد هر کدام از دو تیم استقلال و پرسپولیس که کمتر اشتباه می کنند می توانند قهرمانی را کسب کنند و با احترام امیدوارم این تیم از نظر حریف و هوادارانش پرسپولیس باشد.

در تیم پرسپولیس کدام بازیکن در یکی دو بازی اخیر شما را شگفت زده کرد؟

همه بازیکنان پرسپولیس مقابل کپر رفسنجان عالی بودند. مهدی عبدی 2 گل زد و مهدی ترابی هم عملکرد خوبی داشت. وحید امیری مثل همیشه در خدمت تیم بود. سیدجلال در دفاع هم عالی بود اما رامین رضاییان خیلی خوب خودش را در تیم تثبیت کرد. عملکرد او در این چند مسابقه غافلگیرکننده بود. امیدوارم همکاری این مدافع راست و پرانرژی با پرسپولیس بیشتر شود.

اما آیا می دانستید قرارداد رضایان و پرسپولیس 6 ماهه است؟

نمی دونم چرا 6 ماهشه ولی این رامین رضایان می تونه خیلی برای پرسپولیس مفید باشه. امیدوارم تمدید قرارداد سایر بازیکنان در اولویت باشگاه باشد. اگر کار در پایان فصل تمام شود، تمدید قرارداد سخت‌تر می‌شود زیرا پیشنهادات می‌آید و حفظ بازیکن سخت است. مهدی ترابی، میلاد سرلک، سعید آقایی، احسان پهلوان و …. بازیکنان باتجربه و خوبی هستند و امیدوارم فصل آینده آنها را در پرسپولیس ببینم.

دیدگاهتان را بنویسید