هشدار مهم گل محمدی به چند ستاره پرسپولیس در آستانه دربی

هشدار مهم گل محمدی به چند ستاره پرسپولیس در آستانه دربی

رقابت های لیگ برتر به اوج خود رسیده و 3 تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند. پرسپولیس پس از دو برد مقابل مس رفسنجان و ملوان، شانس قهرمانی خود در این فصل را حفظ کرد، هرچند استقلال و سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی روی کاغذ دارند. یحیی و تیمش این هفته در کرمان به مصاف مس می روند و هفته آینده دربی بزرگ پایتخت را مقابل استقلال در یک بازی بسیار مهم پیش رو دارند.

بازی ای که بدون شک یکی از مهم ترین دربی های چند سال اخیر خواهد بود و نتیجه آن تاثیر زیادی بر روی خوش شانسی قهرمانان این فصل خواهد داشت. یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس برای دربی حضور بازیکنان زیادی در آستانه سقوط است. اگر 10 بازیکن این تیم در دیدار مقابل مس کرمان کارت زرد بگیرند، دربی مهم پایتخت را از دست خواهند داد.

علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، وحدت حنان اف، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری بازیکنانی هستند که در خطر دریافت کارت زرد چهارم قرار دارند. اما مورد جالب سروش رفیعی است که در این فصل 6 کارت دریافت کرده و با کارت زرد بعدی 7 کارت دریافت کرده و دوباره محروم خواهد شد. اکثر این افراد جزو بازیکنان ثابت و پرنفوذ پرسپولیس هستند که غیبت هر یک از آنها در دربی کار را برای سرخ پوشان بسیار سخت می کند.

یحیی از این رو به برخی از ستاره های اصلی و همیشگی خود که در آستانه محرومیت هستند، هشدار داد که در دیدار با مس کرمان وارد زمین مسابقه نشوند و با داور بحث نکنند که مبادا کارت زرد دریافت کنند. در ادامه سرمربی پرسپولیس بر این ستاره ها تاکید کرد که از اشتباهات غیرضروری خودداری کنند و مراقب باشند که کارت زرد نگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید