گل محمدی قبل از دربی به بازیکنان پرسپولیس هشدار داد

گل محمدی قبل از دربی به بازیکنان پرسپولیس هشدار داد

شرایط جدول و نتایج هفته گذشته رقابت های لیگ برتر باعث شد تا رقابت 3 تیمی برای قهرمانی به اوج خود برسد. پرسپولیس، استقلال و سپاهان تیم های مدعی قهرمانی هستند که در هفته پایانی جام به یکی از این تیم ها می رسد. با توجه به شرایط فعلی، دربی پیش رو بین پرسپولیس و استقلال اهمیت فوق العاده ای خواهد داشت و تیم پیروز این دیدار می تواند به عنوان قهرمانی بسیار نزدیک باشد.

این دربی برای پرسپولیس حساسیت خاصی دارد و در واقع راه قهرمانی سرخ ها از این دیدار و پیروزی بر رقیب سنتی می گذرد. پرسپولیس اما قبل از دربی باید در دیداری حساس خارج از خانه به مصاف مس کرمانی برود تا از سقوط دور شود. بنابراین پیروزی در این دیدار برای قرمزها آسان نخواهد بود. اگرچه اکنون همه نگاه ها به دربی دوخته شده است، اما یحیی گل محمدی به بازیکنانش دستور خاصی داده که جالب است.

یحیی از شاگردانش خواست که فقط روی بازی مس تمرکز کنند و به استقلال و دربی توجهی نداشته باشند. گل محمدی معتقد است بازی با مس 3 امتیازی است که برای تیمش بسیار مهم است و این دیدار را نباید فدای دربی کرد. یحیی به دنبال گرفتن 3 امتیاز از کرمان است تا با روحیه بالا به مصاف استقلال برود.

دیدگاهتان را بنویسید