بزرگترین مشکل پرسپولیس قبل از دربی حل می شود؟ چالش عجیب گل محمدی

بزرگترین مشکل پرسپولیس قبل از دربی حل می شود؟  چالش عجیب گل محمدی

شکست 2-0 پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان 45 امتیازی شد تا فاصله با رقیب سنتی که در بالای جدول است به 6 برسد.

اختلاف دو تیم در حالی رقم خورد که اشتباه دوباره حامد لاک درون دروازه این تیم منجر به از دست دادن امتیاز سرخپوشان شد تا فشار انتقادات بر کادر فنی این تیم به بالاترین حد ممکن برسد.

یحیی گل محمدی که در پنج قهرمانی متوالی پرسپولیس دو جام کسب کرده بود با بلاتکلیفی حامد لک مواجه شد که با جدایی بوژیدار رادوسوویچ به سراغ احمد گوهری رفت تا در نقل و انتقالات زمستانی از صنعت نفت آبادان جدا شود. و قطار پرسپولیس زیر نظر داوید فنایی.

گوهری مقابل مس رفسنجان جای حامد لک را در دروازه پرسپولیس گرفت اما استرس زیاد و اشتباهات زیاد او در خروج از دروازه مدافعان این تیم را نگران کرد تا یحیی برای دومین بار نتوانست به او اعتماد کند.

دیدار پرسپولیس و استقلال تهران در دربی پایتخت که تا حد زیادی سرنوشت قهرمان این فصل لیگ برتر را رقم می زند، باعث شد تا احمد گوهری نتواند احتمال حضور مجدد گل محمدی در زمین را تکرار کند.

او که به هیچ وجه روند فصل گذشته را تکرار نکرد، حالا تبدیل به استخوانی در گلو برای گل محمدی شده است، بنابراین سرمربی سرخ ها با بحران بزرگی مواجه است و خودش هم در انتخاب دروازه بان در رقابت ها با بلاتکلیفی مواجه خواهد شد. لیگ برتر.

انتقاد هواداران از عملکرد حامد لاک باعث شده تا داوید فنایی در امان نباشد و ضعف مفرط مدافعان پرسپولیس به تمرینات او مرتبط شود.

سرمربی پرسپولیس در آستانه نوروز 1401 چاره ای جز انتخاب دو گزینه دروازه بانی خود برای دو دیدار سرنوشت ساز مقابل نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران برای جبران اختلاف امتیاز با استقلال تهران ندارد. تیم گل های ساده ای نمی زند. .

دیدگاهتان را بنویسید