بزرگترین چالش پرسپولیس و گل محمدی; توصیه مهم به یحیی

بزرگترین چالش پرسپولیس و گل محمدی;  توصیه مهم به یحیی

با از دست دادن یورگن لوکادیا، پرسپولیس 2 گل به استقلال زد که هر دو گل را جورجی گلچیانی به عنوان مدافع به ثمر رساند. در بازی بعدی مقابل شاگردان پیکان خط حمله پرسپولیس موفق به گلزنی نشد!

باشگاه پرسپولیس پس از مدت ها تلاش و رد گزینه های مختلف نقل و انتقالات تابستانی، سرانجام موفق شد یک مهاجم باکیفیت و با رزومه خوب به خدمت بگیرد. یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی سابق بوخوم، هوفنهایم، برایتون و آیندهوون با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست تا مشکلات خط حمله این تیم را حل کند و به نوعی ناجی پرسپولیس شود.

اغراق نیست اگر بگوییم در ایران یکی از مهاجمان با بیشترین رزومه در تاریخ لیگ برتر آمده است. این مهاجم تکنیکی و گلزن که همواره از او به عنوان یکی از استعدادهای ناب فوتبال هلند یاد می شود، خیلی زود در پرسپولیس ساکن شد و روند گلزنی خود را آغاز کرد. در این فصل تا زمانی که بازی های لیگ برتر به دلیل تمرینات تیم ملی و مسابقات جام جهانی تعطیل شد، لوکادیا 6 گل زد و ستاره این فصل پرسپولیس بود. اما مهاجم هلندی در آستانه دربی به بهانه خانواده ناگهان پرسپولیس را ترک کرد و رفت!

حالا با توجه به شرایط فعلی، ضیا عربشاهی هافبک سابق پرسپولیس پیشنهاد جالبی برای یحیی گل محمدی دارد و می گوید: متاسفانه شرایط باشگاه های ایرانی در زمان عقد قرارداد به گونه ای است که بازیکنان خارجی به راحتی می توانند به قرارداد خود پشت کنند و از پرسپولیس جدا شوند. حالا یورگن لوکادیا از پرسپولیس رفت. این یکی یک ضربه زن واقعا با کیفیت بود، اما به هر حال او برنمی گردد.

وی ادامه می دهد: یک پیشنهاد ساده دارم و امیدوارم یحیی گل محمدی به عنوان هوادار پرسپولیس به این پیشنهاد توجه کند. 3 بازی و فقط دیدار با گل گهر سیرجان، نساجی مازندران و جام حذفی مقابل وان پارس اصفهان، از مهدی عبدی در ترکیب اصلی استفاده کرده و او را به بازیکنی ماندگار تبدیل می کند. اگر مهدی عبدی در این 3 بازی نتواند حداقل 2 گل بزند، همه حرف هایم را پس می گیرم. او یک پدیده جوان و محصول خود پرسپولیس است. شاید حضور در دقیقه 60 یا 70 به میدان نرود اما یحیی گل محمدی 3 بازی به این جوان اعتماد خواهد کرد. عبدی قبلا ثابت کرده که مرد بازی های بزرگ است. او پتانسیل گلزنی بالایی دارد و شاید بتواند اعتماد یحیی را جبران کند. اگر شکست بخورد، سرمربی پرسپولیس و باشگاه می توانند تصمیمات دیگری بگیرند.

عربشاهی بازی با گل گهر را سومین فینال پرسپولیس در این فصل می داند و خاطرنشان می کند: دو فینال قبلی را با تساوی مقابل سپاهان در اصفهان و استقلال در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رساندیم. این دیدار سومین فینال لیگ برتر پرسپولیس است که امیدوارم 3 امتیازی شود. اگر پرسپولیس نتواند در این بازی پیروز شود، باید قهرمان نیم فصل شود. تیم امیر قلعه نویی تیم بسیار خوبی است که در زمین فوتبال بازی می کند. البته یحیی گل محمدی اهمیت این بازی را می داند و امیدوارم با بهترین آرنج وارد این بازی شود و به مهدی عبدی و مهاجمان تیمش اعتماد کند و هر 3 امتیاز را کسب کند.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین به تمجید از گلسیانی پرداخت و گفت: راستش از دیدن بازی و مصاحبه های گئورگی گلسیانی لذت می برد. او چند سالی است که در ایران بازی می کند، بسیار متعصب و حرفه ای است و پرسپولیس باید از داشتن چنین قطعه ای بسیار خوشحال باشد. او با عملکرد خوب خود در دربی ثابت کرد که یکی از بهترین خریدهای فصل پرسپولیس و یا حتی شاید بهترین خرید است.

هافبک سابق تیم ملی در پایان در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی و احتمال تمدید قرارداد کارلوس کی روش نیز اظهار داشت: معتقدم عمر کارلوس کی روش در فوتبال ایران به پایان رسیده است. شاید او در گذشته محبوبیت زیادی در بین فوتبالدوستان ایرانی داشت اما با عملکرد محتاطانه و ضعیف تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر این موقعیت را از دست داد.انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی تا حدودی یک کار است. لقمه برای افکار عمومی. فدراسیون فوتبال امروز می تواند در سایت خود یک نظرسنجی منتشر کند و ببیند مردم و فوتبالدوستان ایران با تمدید قرارداد کارلوس کی روش موافق هستند یا خیر؟!

دیدگاهتان را بنویسید