بزرگترین چالش گل محمدی در پرسپولیس

در واقع دو بازیکن قطعا قرار است از لیست بزرگسالان حذف شوند و احتمال حضور بازیکن جدید در برخی پست ها بسیار زیاد است که در این صورت بار دیگر شاهد خروج چند بازیکن از ترکیب سرخ ها خواهیم بود.

بزرگترین چالش گل محمدی در پرسپولیس

پرسپولیس و چالش پیری

فارغ از تغییراتی که در پنجره تابستانی رخ خواهد داد، مجموع سن بازیکنان پرسپولیس در حال حاضر 611 سال است که میانگین آن 29.09 است. این نشان می دهد که با تیمی قدیمی روبرو هستیم که سنش در سال های آینده می تواند مشکل ساز شود. نباید فراموش کرد که پرسپولیس فصل آینده باید در سه جام شرکت کند و برای حضور در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنانی نیاز دارد که بتوانند در چنین فصل طاقت فرسایی رقابت کنند.

این امکان پذیر نیست مگر اینکه این تیم یک نیمکت قوی داشته باشد که در بین اعضایش متعادل باشد، یعنی به اندازه عامل تجربه از عنصر جوانی بهره مند شود. مصدومیت های مکرر برخی از بازیکنان بزرگسال در فصل گذشته نشان داد که آنها دیگر توانایی حضور در چند جام را ندارند و بازیکنانی نیستند که بتوانند در یک ماراتن سخت شرکت کنند.

لازم به ذکر است قرمزها در حال حاضر 9 بازیکن 30 سال به بالا دارند که بیرانوند، پورعلی گنجی، امیری، گلسیانی، رفیعی، نیا سهم، عالیشاه، آل کثیر و پریرا از جمله آنها هستند. همه حاضران جزو بازیکنان اصلی و تاثیرگذار پرسپولیس هستند.

بزرگترین چالش گل محمدی در پرسپولیس

فصل سرنوشت

در فهرست پرسپولیس 8 بازیکن مرز 25 سال را پشت سر گذاشته اند و در آستانه 30 سالگی هستند. در بین 3 بازیکن زیر 25 سال، مهدی عبدی هازارد امسال 25 ساله می شود. بر اساس قوانین جدید سازمان لیگ، محمد عمری و وحدت خاناف دیگر نمی توانند از سهمیه سنی استفاده کنند و دو جایگاه در فهرست بزرگسالان را به خود اختصاص خواهند داد.

همه این موارد قهرمان لیگ را در شرایط سختی قرار داده و می تواند شرایط نقل و انتقالات قرمزها را تحت تاثیر قرار دهد. تصمیماتی که گل محمدی در پنجره تابستانی خواهد گرفت، مهم و تعیین کننده است و می تواند در تغییر این شرایط کمک زیادی کند. باید دید این مربی برای تقویت پست هایی که نیاز به ترمیم دارند به دنبال بازیکنان جوان خواهد بود یا بازیکنان اسمی و باتجربه.

مهمتر از آن، آیا استعدادهای برتر در تیم های اصلی مورد مراقبت قرار خواهند گرفت؟ ناگفته نماند که در فصلی که گذشت شاهد حضور بازیکنان کم سابقه ای چون علیرضا بابایی و علیرضا خدادادی در ترکیب بودیم.

بزرگترین چالش گل محمدی در پرسپولیس

سن بازیکنان فعلی پرسپولیس

سن بازیکنان فعلی پرسپولیس به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند: 30 سال

احمد گوهری: 27 ساله

فرشاد فرجی: ۲۹ ساله

دانیال اسماعیلی فر: 30 سال

علی نعمتی: 27 ساله

مرتضی پورعلیگنجی: 31 ساله

وحید امیری: 35 ساله

گئورگی گلسیانی: 32 ساله

وحدت حنانوف: 22 ساله

سیامک نعمتی: 29 ساله

سروش رفیعی: 33 ساله

مهدی ترابی: 28 ساله

میلاد سرلک: 28 ساله

نیا کمال ساگام: 34 سال

سینا اسدبیگی: 25 ساله

امید عالیشاه: 31 ساله

سعید صادقی: ۲۹ ساله

مهدی عبدی: 24 ساله

عیسی آل کثیر: 33 ساله

لئاندرو پریرا: 31 ساله

محمد عمری: 23 ساله

علی جودکی: 23 ساله

دیدگاهتان را بنویسید