همایش فرصت ها و چالش های خوزستان چالش ها و توسعه صنعت استانی


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877511

سردار حسن شاهوارپور گفت: برگزاری همایش هایی چون فرصت ها و چالش های خوزستان انقلاب و توسعه صنعت استان را به همراه خواهد داشت و امیدواریم با ایجاد نگاهی نو به صنعت و دانشگاه مشکل بیکاری را حل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را «تولید» نامیدند؛ بر اساس دانش «اشتغال» با هوشیاری و آینده نگری ویژه در گفتگو با رهیاب اظهار داشت: خوزستان قطب انرژی کشور است و صنعت استان بسیار پیشرفته است.

وی افزود: در این راستا به منظور ایجاد ارتباط بین مجتمع های صنعتی و دانشگاه و همچنین تقویت شرکت های دانش بنیان، تلاش شد تا همایشی با موضوع «فرصت ها و چالش های خوزستان» برگزار شود. شعار سال محقق شد

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: امروز در سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران که در تقویم به نام روز معلم ثبت شده است، این همایش با حضور روسای دانشگاه ها، مدیران صنایع و افرادی که ارائه کردند برگزار شد. مقالات به همراه سخنران ویژه «محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور میزبان این مراسم است.

سردار شاهوارپور برگزاری چنین همایش هایی را موجب رونق و توسعه صنعت استانی دانست و امیدواریم با نگاهی نو به صنعت و دانشگاه مشکل بیکاری را به عنوان یکی از مشکلات اصلی خوزستان حل کنیم.

وی ادامه داد: گروه های اقتصادی نیز باید تلاش کنند تا تسهیلاتی را برای ایجاد اشتغال برای شرکت های دانش بنیان فراهم کنند تا نزدیکان خود با به کارگیری ایده های جدید ضمن افزایش بهره وری به سمت محصولات جدید بروند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان خاطرنشان کرد: همایش فرصت ها و چالش های خوزستان تنها در این مرحله باقی نمی ماند و تا رسیدن به اهداف برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید