مشکل بزرگ یحیی گل محمدی پیش از دربی؛ نتایج سینوس از پرسپولیس

مشکل بزرگ یحیی گل محمدی پیش از دربی؛  نتایج سینوس از پرسپولیس

پرسپولیس در بالای جدول فاصله مطمئنی داشت و فاصله با سپاهان و استقلال آنقدر زیاد بود که همه از قهرمانی این تیم صحبت می کردند. شاگردان یحیی نیم فصل دوم را با پیروزی مقابل ذوب آچان آغاز کردند و از آن زمان بازیکنان پرسپولیس برای هواداران حریف کری می خوانند. بازی در اهواز در هفته دوم بازی برگشت آغازی بود بر حاشیه های این تیم و نتایج کج و ضعیف قرمزها. چند باخت و تساوی باعث شد پرسپولیس نه تنها شانس قهرمانی و صدر جدول را از دست بدهد، بلکه عصبانیت هواداران این تیم دامن یحیی گل محمدی را گرفت و یحیی مورد شدیدترین انتقادات ممکن قرار گرفت.

گل محمدی به دلیل عناوین قهرمانی و نتایج خوبی که با پرسپولیس کسب کرد، محبوبیت زیادی در بین هواداران پیدا کرد و حتی در سخت ترین شرایط نیز حمایت هواداران را احساس کرد. با این حال، شکست سال گذشته انتقاداتی را از یحیی، هرچند سطحی و زودگذر، برانگیخت. نتایج سینوسی در نیم فصل دوم و از دست دادن رهبری باعث شده انتقادات از گل محمدی دوباره شروع شود و روز به روز تندتر شود.

حتی شایعه جدایی یحیی از پرسپولیس به گوش می رسید اما با حمایت مدیران باشگاه به کار خود ادامه داد. 3 برد متوالی در سال جدید و کم شدن فاصله بالای جدول یحیی را فعلا از انتقادات نجات داده است. با این حال دربی پیش رو برای گل محمدی به نوعی بازی مرگ و زندگی است. یحیی به خوبی می داند که هواداران تیمش فقط در دربی خواهان برد او هستند و حتی یک تساوی در این دیدار هم هواداران پرسپولیس را راضی نمی کند و البته به معنای از دست دادن قهرمانی در این فصل خواهد بود.

پیروزی در دربی ورق را کاملا به نفع یحیی ورق می زند و حتی در صورت عدم کسب عنوان قهرمانی تیمش می تواند به ادامه کار در فصل آینده امیدوار باشد (یحیی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد). و محبوبیت لکه دار او باز خواهد گشت. پرسپولیس با برد در دربی می تواند به قهرمانی امیدوار باشد و البته باید منتظر لغزش سپاهان باشد. شکست در دربی کار یحیی را حتی از شرایط فعلی سخت می کند و انتقادات از او به تندترین شکل ممکن خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید