مشکل بزرگ یحیی گل محمدی; بلایی که صدری بر سر پرسپولیس آورد

مشکل بزرگ یحیی گل محمدی;  بلایی که صدری بر سر پرسپولیس آورد

تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی آماده می کرد که مجید صدری سرمربی این تیم استعفا داد تا در پایان مسابقات این فصل لیگ برتر پنج پیروزی متوالی داشته باشد.

جعفر سمیعی مدیرعامل سابق پرسپولیس در اولین روزهای بیست و یکمین دوره لیگ برتر از این باشگاه جدا شد تا گرم ترین روزها را برای تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 رقم بزند، حالا چند روز قبل. با شروع نقل و انتقالات زمستانی، پس از جدایی مجید صدری از این تیم برای AFC 2020، تصمیم مشابهی برای جدایی از این تیم گرفت.

حالا یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که تصمیم دارد در تعطیلات زمستانی تغییرات زیادی در فهرست بازیکنان خود ایجاد کند باید منتظر مشخص شدن تکلیف باشد.

او که حضور 5 تا 6 بازیکن در پرسپولیس را تماشا می کرد، برای جدایی از پرسپولیس با ناراحتی برخی از هم تیمی هایش هم مواجه شد اما مصدومیت عیسی القطر دوباره باعث شد گل محمدی بازیکنانش را جابه جا کند.

سرمربی پرسپولیس تصمیم قاطعانه ای برای جذب دو مهاجم، دو هافبک دفاعی و یک دفاع راست گرفته اما نمی داند کدام سرمربی برای ادامه کار باید کادرفنی و مازاد خود را بدهد.

زمستان سرد پرسپولیس در حالی آغاز شده است که این باشگاه هنوز نتوانسته مطالبات 96 هزار دلاری کریستین اوساگونا و 83 هزار دلاری آنتونی استوکس را پرداخت کند، بنابراین احتمال محکومیت مجدد او توسط فیفا وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید