بلایی که بیرانوند بر سر پرسپولیس آورد: تشدید بحران در پرسپولیس

بلایی که بیرانوند بر سر پرسپولیس آورد: تشدید بحران در پرسپولیس

غیبت های متعدد علیرضا بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی نه تنها صدای فوتبالدوستان را درآورده، بلکه افشین پیرانیوانی، سرمربی این تیم نیز واکنش مجازی به آنها نشان داده است. سرمربی پرسپولیس با «آنفالو کردن» علیرضا بیرانوند در اینستاگرام به خروج علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد، اما پس از ادامه بازی این دروازه بان ایرانی برای پرسپولیس، دوستی آنها در فضای مجازی دوباره شروع شد، اما چنین خبری در رختکن نشد.

افشین پیرانی در تنها جلسه با حضور خبرنگاران در پیش فصل پرسپولیس به رفتار بیرانوند واکنش نشان داد و گفت: از آنجایی که بخشی از سهام خود را در بورس فروخته ایم، تحت هیچ شرایطی نمی توانیم از آنها دوری کنیم. قرارداد بیرانوند پارسال بود. او برای بدست آوردن پولش این کار را کرد. او اشتباه کرد. اینجا می گویم. قطعاً برای جبران مایل اضافی می رود. او اولین دروازه بان ایران است. او اشتباه می کرد اما اکنون به دنبال جبران است. ما 10 نفر مثل بیرانوند داریم.»

همین صحبت ها کافی بود تا اختلافات آنها با پاسخ بیرانوند مواجه شود. دروازه بان ملی پوش معروف این روزهای پرسپولیس در واکنش به صحبت های دنبال کنندگانش در فضای مجازی نوشت: «بعضی ها نمی دانم دنبال چه هستند، می گویند در فصل جدید باید خودم را نشان دهم، هستم. من بازیکن 18 ساله یا بازیکن جدید پرسپولیس…”

بیرانوند که از نام بردن از فالوورهایش و انتقاد از او ابایی ندارد، در ادامه نوشت: «امروز افشین خان که خیلی دوستش دارم گفت هوادارانم مرا ببخشند. چه کار کردم جز اینکه دو اخطار برای گرفتن پولم گذاشتم…”

همین اتفاق کافی بود تا یک فالوور نه تنها بیرانوند را آنفالو کند، بلکه او را به کلی از اینستاگرام حذف کند. سرمربی پرسپولیس با تبریک به دروازه بان تیم ملی ایران موافقت نکرد تا خشم آنها برای چند روز متوالی ادامه داشته باشد.

وضعیت رختکن پرسپولیس با چنین رفتارهایی کنترل می شود در حالی که کریم باقری به عنوان یکی از مربیان هدایت کننده بازیکنان و اعضا در رختکن شناخته می شد، اما غیبت او در بین دستیاران فعلی یحیی گل محمدی باعث ظاهر شدن چنین افرادی شد. حاشیه ها

دیدگاهتان را بنویسید