بلایی که وکیل علیرضا بیرانوند برایش آورد

علیرضا بیرانوند جایگزین استقلال و پرسپولیس شد

اما قوانین جدید به بازیکن اجازه نمی دهد بیش از 30 درصد از گزینه های قرارداد خود را اضافه کند و از طرف دیگر او نمی تواند بند انصراف داشته باشد. بنابراین بیرانوند در این قرارداد جدید هم بند فسخ 250 هزار دلاری خود را از دست داد و هم اینکه فقط 30 درصد قراردادش اختیاری دارد. طبق برخی اخبار رسیده، قرارداد جدید بیرانوند با پرسپولیس 15 میلیارد تومان با سه میلیارد آپشن و بدون بند فسخ است.

بیرانوند 5 سال می خواست تعطیل شود

شاید برای خیلی ها عجیب باشد اما در دیدار چهارشنبه شب علیرضا بیرانوند و رضا درویش، این دروازه بان به قدری تحت تاثیر حضور هواداران در بیرون از باشگاه قرار گرفت که قصد دارد برای جبران این اشتباه، قراردادی 5 ساله با پرسپولیس امضا کند. شما هستید او آن پیشنهاد را به درویش داد، اما اطرافیانش به او گفتند که نباید تصمیمی بگیرد که بعداً پشیمان شود و بهتر است همان قرارداد دو ساله را امضا کند.

قراردادهای جدید زیر ذره بین

بیرانوند به عنوان دروازه بان شماره یک پرسپولیس و یکی از کاپیتان های تیمش به شدت مخالف این است که بازیکنی در این تیم بیشتر از او دستمزد بگیرد. بنابراین او به شدت بر قراردادهایی که در باشگاهش امضا می شود نظارت دارد. با توجه به این اتفاق، باشگاه پرسپولیس باید بازیکنان جدید و تمدید را با همان رقمی که با بیرانوند امضا کرده بود، امضا کند. این اتفاقی است که در قرارداد سعید صادقی و مسعود ریقی رخ داد. در واقع خود رضا درویش به بیرانوند اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی بیش از سقف تعیین شده به بازیکنی نمی دهد. ناگفته نماند که صادقی می خواست به فوتبال امارات برود اما در نهایت خریدار پیدا نکرد و پیشنهاد داخلی بهتری از پرسپولیس نداشت تا اینکه مجبور به تمدید قرارداد شد.

دیدگاهتان را بنویسید