مشکل بزرگ یحیی گل محمدی برای فصل جدید پرسپولیس

مشکل بزرگ یحیی گل محمدی برای فصل جدید پرسپولیس

یحیی گل محمدی هنوز جلسه دیگری با باشگاه پرسپولیس برگزار نکرده است و دقیقا مشخص نیست چه زمانی به این باشگاه می رود تا با رضا درویش سر یک میز بنشیند. با این حال یحیی که قبلا گفته بود برای ماندن امکانات بیشتری می خواهد، این روزها دو دغدغه بزرگ دارد. یکی بحث سقف بودجه باشگاه است که دست پرسپولیس را بخصوص در لیگ قهرمانان آسیا می بندد و دیگری ماجرای علیرضا بیرانوند که در روزهای اخیر خبرساز شده و حالا گفته می شود باشگاه پرسپولیس باید به نحوی باشد. آن دروازه بان را تا دوشنبه راضی کنید.

افشین پیرانی نیز به خبرروزشی از دغدغه های گل محمدی گفت. سرپرست تیم پرسپولیس تاکید می کند که چون نمی خواهند پرسپولیس موفق شود، سقف بودجه باشگاه ها را مطرح کردند. او گفت سعودی ها افرادی مانند رونالدو و بنزما را می آورند اما ما باید با خارجی ها قرارداد ریالی ببندیم و محدودیت بودجه داشته باشیم.

نظر گل محمدی این است که همه بازیکنان خوب و تاثیرگذار پرسپولیس در فصل گذشته حفظ شوند و تیم تقویت شود. به احتمال زیاد در صورت موافقت یحیی برای ماندن در پرسپولیس، باز هم یک مهاجم خارجی می خرد تا او را در کنار آل کثیر قرار دهد. او خواسته های دیگری هم دارد که قبلا گفته شد و شاید قراردادش یکی دو سال دیگر تمدید شود. اما به هر حال کار مسئولان باشگاه پرسپولیس برای بستن یک تیم آسیایی سخت است و این روزها ماجرای بیرانوند هم به دغدغه های پرسپولیس و گل محمدی اضافه شد. اگر یحیی بماند شرایط خاصی دارد و اگر برود کار پرسپولیس خیلی سخت می شود چون زمان را از دست می دهد و احتمالا باید دوباره سراغ مربی خارجی برود.

دیدگاهتان را بنویسید