مشکل بزرگ سپاهان و پرسپولیس؛ جنگ بزرگ انتقال بین یحیی و محرم

مشکل بزرگ سپاهان و پرسپولیس؛  جنگ بزرگ انتقال بین یحیی و محرم

رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر تا قطعی شدن قهرمانی استقلال برگزار می شود، اما رقابت پرسپولیس و سپاهان برای استقلال همچنان ادامه دارد.

رقابت این دو رقیب سنتی در حالی ادامه دارد که مدیران دو باشگاه تلاش خود را برای ساختن تیمی قدرتمند در تابستان امسال آغاز کرده اند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود تکذیب های این باشگاه در روزهای اخیر مذاکراتی را برای جذب بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند آغاز کرده است. اما علاوه بر پرسپولیس، تیم هایی مانند سپاهان و گل گهر سیرجان نیز به دنبال جذب بیرانوند هستند.

پرسپولیس و سپاهان علاوه بر اینکه خواهان بیرانوند هستند، به دنبال پیام مورد نیاز برای امضای قرارداد با دروازه بان پرتغالی فصل گذشته نیز هستند. نیاسمند برخلاف بیرانوند هنوز تصمیمی برای بازگشت از اروپا ندارد اما مشتری های زیادی در فوتبال باشگاهی کشور دارد.

باید دید رقابت بین دو باشگاه در خارج از مستطیل سبز برای جذب بازیکنان مورد نظر مربیانشان به کجا ختم می شود. آیا سپاهان امسال هم مثل فصل گذشته که شهریار مغانلو را از پرسپولیس بیرون کرد، دروازه بان لژیونر مورد نظر سرخپوشان را جذب می کند یا رضا درویش در نبرد تیم ملی سپاهان، محمدرضا ساکت، مدیرعاملی سپاهان پیروز می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید