پاتک پرسپولیس به سپاهان; ستاره محرم در آغوش یحیی

پاتک پرسپولیس به سپاهان;  ستاره محرم در آغوش یحیی

دانیال اسماعیلی فر از اوایل لیگ بیستم یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل محمدی بوده است. گل محمدی علاقه زیادی به جذب شاگرد سابق خود داشت و حتی مذاکرات خوبی با او داشت اما در نهایت این بازیکن راهی سپاهان شد و برای دو فصل با این تیم قرارداد بست.

یحیی گل محمدی به قدری برای جذب این بازیکن مصمم بود که در اواسط فصل جاری لیگ از مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن درخواست کرد اما طبیعی بود باشگاهی مثل سپاهان به راحتی رضایت نامه اسماعیلی فر را به رقیب مستقیم خود ندهد. . . اتفاقا اسماعیلی فر در سپاهان ماند تا این روزها شایعات حضور او در پرسپولیس در پایان فصل به اوج خود برسد چرا که قرارداد این بازیکن با سپاهان در پایان لیگ بیست و یکم به پایان می رسد.

در این میان یک نکته جالب مربوط به وضعیت نامعلوم رامین رضایان در جذب اسماعیلی فر است. با این حال گل محمدی به قدری به نحوه بازی این بازیکن علاقه دارد که بدون شک جایگاه ثابت رضایان به خطر خواهد افتاد و رضایان به خوبی می داند که فصل آینده در شرایط بسیار سختی خواهد بود. قرارداد رضایان در پایان فصل به پایان می رسد و مشخص نیست که گل محمدی در صورت به خدمت گرفتن وی علاقه ای به ادامه همکاری با رضایان خواهد داشت یا خیر.

شاید یکی از دلایلی که گل محمدی هنوز نامی از رضایان در باشگاه نبرده و درویش قراردادش را تمدید کرده، همین باشد. حال باید دید منطقه دفاع راست پرسپولیس فصل آینده با چه اسامی بسته می شود؛ رامین رضاییان، دانیال اسماعیلی فر، سیامک نعمتی یا فقط دو بازیکن در میان آنها.

منبع: وکالت

دیدگاهتان را بنویسید