پشت صحنه پرسپولیس نشدن پاتک استقلال

پشت صحنه پرسپولیس نشدن پاتک استقلال

پیمان بابایی مهاجم مورد علاقه یحیی گل محمدی بود و سرمربی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته تلاش کرد تا این مهاجم را از تبریز به تهران بیاورد اما این اتفاق نیفتاد و تراکتورسازی اجازه خروج او را نداد.

خیلی ها معتقد بودند که بابایی با توجه به پایان قراردادش با تراکتورسازی، اولین خرید لیگ بیست و دومی پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. این اتفاق رخ نداد و این مهاجم با قراردادی 2 ساله راهی استقلال شد. اما پشت پرده چیست که بابایی پرسپولیس نیست؟

پیمان در لیست اولیه و اصلی گل محمدی نبود اما بعد از اینکه حضور مهاجمانی چون علی علیپور، شهریار موگانلو و شهاب زاهدی در پرسپولیس منتفی شد، گل محمدی از مدیران آن تیم خواست تا زمینه حضور بابایی در پرسپولیس را فراهم کنند.

اما نکته جالب ماجرا اینجاست که مدیران پرسپولیس چند روز پیش به بابایی اعلام کردند که باید به تنهایی و بدون حضور ایجنتش با پرسپولیس مذاکره کند. ماجرا از این قرار است که ایجنت بابایی که مدیر برنامه های بسیاری از بازیکنان لیگ برتری است، بر سر چند بازیکن با پرسپولیس مشکل پیدا کرد و امسال چند بازیکن تحت قراردادش از پرسپولیس جدا شدند.

همین مشکل باعث شد تا مدیران پرسپولیس به بابایی اطلاع دهند که تنها بدون حضور مدیر برنامه های او حاضر به مذاکره هستند. اتفاقی که در نهایت نشد و بابایی استقلالی شد.

دیدگاهتان را بنویسید