پاتک درویش به استقلال; سلطان نقل و انتقالات در راه پرسپولیس!

سیرجان سعید صادقی، هافبک گل گهر فصل گذشته با 14 پاس گل عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد تا با حضور در اردوی اخیر تیم ملی ایران در قطر، این جایزه را به خاطر زحماتش از آن خود کند.

پایان قرارداد این بازیکن باعث شد تا نه تنها امیرگله نویی خواستار تلاش کادرفنی گل گهر سیرجان برای بازداشت او شود، بلکه تیم های دیگری مانند پرسپولیس، استقلال تهران و سپاهان اصفهان نیز به دنبال جذب او باشند.

اما صادقی در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات پیشنهاد یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس را به دلیل ترافیک خط هافبک رد کرد تا این بازیکن در صورت بازی نکردن در فوتبال امارات به استقلال تهران نزدیک شود اما رضا درویس مدیرعامل باشگاه استقلال تهران. پرسپولیس، بازیکن را تعقیب کرد. تا به امروز، با مدیر برنامه این بازیکن یک توافق نهایی پیدا کنید.

گل محمدی که به صادقی قول داده بود در صورت پیوستن به پرسپولیس از وحید امیری در دفاع چپ استفاده کند، با دریافت پیشنهاد مالی برابر با بازیکنان تیم ملی مانند مهدی ترابی و سروش.رفیا، در آستانه پیوستن به پرسپولیس است.

عملکرد قابل قبول او با پیراهن گل گهر سیرجان، انتقال صادقی به یکی از دیگر تیم های باشگاهی فوتبال کشور را مهم کرد تا پرسپولیس خرید دیگری در راه داشته باشد.

اگر برای امضای قرارداد دو ساله این بازیکن مشکلی پیش نیاید، صادقی فردا شب با پرسپولیس قرارداد دو ساله امضا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید