سلطان نقل و انتقالات پرسپولیس شد

ساعد صادقی که فصل گذشته بهترین گلزن و بهترین گلزن لیگ برتر بود، پس از نقل و انتقالات پر سر و صدا و مواجه شدن با هجوم تیم های لیگ برتری، بالاخره با پرسپولیس به توافق نهایی رسید و فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد. حوزه.

هافبک فصل گذشته گل گهر سیرجان که عملکرد فوق العاده ای در بین شاگردان امیر گله نویی داشت و به واسطه او در آخرین اردوی تیم ملی حاضر شد، چند روز پیش مذاکرات پرماجرا و طولانی با پرسپولیس را دنبال کرد. در حالی بود که گفته می شد این بازیکن پیشنهاد مالی سنگینی هم از استقلال دریافت کرده که او را برای انتقال به شاگردان یحیی گل محمدی دچار تردید کرده است.

از سوی دیگر، نگرانی این بازیکن از ترافیک در خط هافبک پرسپولیس و فرصت نیمکت نشینی و درخواست او برای دریافت بخشی از قراردادش از جمله موانعی بود که در جریان مذاکرات طرفین مطرح شد. به دلیل این مشکل احسان پهلوان در پرسپولیس جدا شد که گمانه زنی ها درباره روند مثبت مذاکرات با سعید صادقی بود. اما وقتی چهارشنبه شب حتی نزدیکان پرسپولیس هم از توافق نهایی با این بازیکن خبر دادند، ناگهان این روزنامه برگشت و گفت که او به توافق نهایی نرسیده و حتی به سمت استقلال حرکت می کند.

این موضوع خشم هواداران پرسپولیس را نیز برانگیخت که پیش از این از امین قاسمی نژاد مدیر برنامه های این بازیکن گلایه کرده بودند که گفته بود این اتفاقات در راستای بازار داغ بوده و تمایلی به این کار نداشتند.

اما حالا با پایان مذاکرات دو کشور، سعید صادقی با پرسپولیس به توافق نهایی و کلی دست پیدا کرده و روز شنبه در تهران رسما با این باشگاه قرارداد می بندد تا بازی نقل و انتقالاتی درویش و آجورلو به سود پایان یابد. از پرسپولیس

پرسپولیس تاکنون موفق به جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، محمدمهدی احمدی و سعید صادقی شده و حالا تمرکز خود را روی تقویت خط حمله و جذب مهاجم گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید