تفاوت یحیی و درویش در نقل و انتقالات پرسپولیس

تفاوت یحیی و درویش در نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیس شاید بهترین تیم نقل و انتقالات باشد و تا اینجای کار توانسته برخی از نقاط ضعفی که فصل گذشته با آن دست و پنجه نرم می کرد را برطرف کند. پس از عملکرد ضعیف دروازه بان های پرسپولیس، مدیران این تیم علیرضا بیرانوند، گلزن شماره یک تیم ملی را به خدمت گرفتند.

در سمت راست خط دفاعی دانیال اسماعیلی فر جایگزین رامین رضایان شد و در قلب خط دفاعی پرسپولیس مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گلسیانی قرار گرفتند. سرخ ها سروش رفیعی را در خط هافبک به خدمت گرفتند و همچنین مدافع چپ تیم ملی امید محمدمهدی احمدی را به خدمت گرفتند.

با این حال پرسپولیس که قصد دارد برای فصل آینده حرکتی جدی انجام دهد، می خواهد چند بازیکن داخلی و خارجی جذب کند و لیگ بیست و دوم را با توپ پر آغاز کند. پرسپولیس پرکارترین تیم در نقل و انتقالات تابستانی به حساب می آید که در آن همه به خدمت گرفته می شوند و البته بازیکنان با نظر یحیی گل محمدی گسترش می یابند.

یحیی که روز دوشنبه برای پیگیری مسائل نقل و انتقالات به باشگاه پرسپولیس رفت، اما از عملکرد مدیران باشگاه در نقل و انتقالات راضی بود، گفت: 50 درصد از افرادی که درخواست کرده توسط پرسپولیس استخدام شده اند.

این در حالی است که جمعه گذشته رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت وگویی تلویزیونی از به خدمت گرفتن 70 درصد افراد مد نظر گل محمدی خبر داد. حالا بین صحبت های یحیی گل محمدی و رضا درویش 20 درصد اختلاف وجود دارد و مشخص نیست او متعلق به کدام بازیکنان است. گفتنی است، کار پرسپولیس در نقل و انتقالات تمام نشده و مدیران این باشگاه قصد دارند چند بازیکن دیگر را به خدمت بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید