حرکت رضا درویش و پرسپولیس در نقل و انتقالات

حرکت رضا درویش و پرسپولیس در نقل و انتقالات

پرسپولیس تابستان شلوغی داشت و بازیکنان زیادی به این تیم آورده شدند. بسیاری معتقدند درویش و تیمش در نقل و انتقالات بهترین عملکرد را داشته اند و حاصل این نقل و انتقالات خوب، قهرمانی در نیم فصل اول و ایجاد فاصله 5 امتیازی با استقلال بوده است.

الگوی انتقال درویش هم در نوع خود جالب بود. او تقریبا تمامی اخبار نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد و در مواجهه با سوالات خبرنگاران اعلام کرد هنوز اتفاقی نیفتاده و به نوعی مدعی شد که از همه چیز اطلاعی ندارد. حتی یک بار یکی از بازیکنان مد نظر پرسپولیس برای مذاکرات نهایی وارد باشگاه پرسپولیس شد اما درویش در حضور خبرنگاران این موضوع را تکذیب کرد.

در واقع سیاست درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس سکوت و چراغ خاموش در نقل و انتقالات بوده است و به نظر می رسد در نقل و انتقالات زمستانی نیز این موضوع تکرار شود. مشخص است که یحیی گل محمدی و درویش در چند روز اخیر هیچ ملاقات رسمی و شخصی با یکدیگر برای جذب بازیکنان مورد نیاز خود نداشته اند اما مرتب با یکدیگر در تماس بوده اند و مدیرعامل پرسپولیس نیز از این موضوع خبر دارد. بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی.

اگرچه درویش در نشست خبری خود اعلام کرد که باشگاه هنوز وارد بازار نقل و انتقالات نشده و با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده است، اما بررسی های ما نشان می دهد که پرسپولیس از چند روز پیش مذاکرات خود را با چند بازیکن داخلی و خارجی آغاز کرده و این بازیکنان در روزهای آینده در پرسپولیس مشخص می شود. جدایی لوکادیا شوک بزرگی به پرسپولیس وارد کرد و این تیم بهترین گلزن و ستاره خود را در طول بازی ها از دست داد.

در ترکیب فعلی پرسپولیس شیخ دیابه، مهدی عبدی و حامد پاکدل به عنوان مهاجمان متخصص حضور دارند. دیابه که مصدوم است تا به اینجای کار بیشتر دیدارهای پرسپولیس را از دست داده و نتوانسته کمک چندانی به تیمش کند. عبدی و پاکدل آنقدر ضعیف کار کردند که یحیی گل محمدی حاضر است تیمش را بدون مهاجم به زمین بفرستد اما از این دو بازیکن در ترکیب اصلی استفاده نکند.

عیسی آل کثیر که به تازگی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرده است، در چند دیدار آینده نمی تواند تیمش را همراهی کند، ترکیب یحیی تقریبا پر شده و پرسپولیس در نیم فصل بازیکنان زیادی نمی خرد. اما اولویت اصلی گل محمدی جذب مهاجم خارجی به جای لوکادیا است و گزینه های متعددی را به مدیران پرسپولیس ارائه کرده است.

حتی مذاکرات اولیه با یک مهاجم برزیلی انجام شد اما این بازیکن در همان ابتدا اعلام کرد که به ایران نمی آید و پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد. به این ترتیب وظیفه اصلی درویش و تیمش جذب یک مهاجم خارجی با کیفیت برای پرسپولیس است.

گل محمدی جدا از خرید یک مهاجم خارجی خوب، در صورت یافتن بازیکن مناسب، یک هافبک و یک دفاع چپ به خدمت خواهد گرفت. اگر او نتواند با گزینه های داخلی مورد نظر به توافق برسد، نقل و انتقالات نیم فصل پرسپولیس با جذب مهاجم خارجی به پایان می رسد.

اما برخلاف گفته های درویش و گل محمدی، باشگاه پرسپولیس از چند روز پیش با چند گزینه وارد مذاکره شد و در صورت توافقات نهایی، هفته آینده و قبل از اولین بازی نیم فصل دوم مقابل این تیم مشخص خواهد شد. ذوب آچان.

دیدگاهتان را بنویسید