پاتک بزرگ سپاهان به یحیی و پرسپولیس

پاتک بزرگ سپاهان به یحیی و پرسپولیس

مسئولان باشگاه سپاهان بلافاصله پس از پایان لیگ بیست و دوم به تغییرات و توسعه فهرست بازیکنان خود پرداختند و با توجه به باقی مانده 2 فصل از قرارداد ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی قصد دارد تغییراتی را در لیست بازیکنان خود ایجاد کند. جدایی بازیکنانی مانند الویس کامسوبا و مانوئل فرناندز اولین اتفاقات نقل و انتقالاتی سپاهان قبل از شروع رسمی بازار تابستانی بود، اما حالا به نظر می رسد سپاهان به دنبال جذب بازیکنان قبل از 30 خرداد، آخرین مهلت نقل و انتقالات است.

تبریزی ها هم خبر می دهند زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی سرکیسه را برای فصل آینده آزاد کرده و به دنبال خریدهای کلان برای رسیدن به آرزوی دیرینه اش یعنی قهرمانی در لیگ برتر است. لیگ بیست و دوم به پایان رسید و این دو تیم نیز از جام حذفی کنار رفتند، بنابراین منطق حکم می کند که زودتر از سایر رقبا خریدهای تابستانی را آغاز کنند. گفته می شود هدف اصلی باشگاه های سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز تیم قهرمان پرسپولیس است.

گفته می شود این دو باشگاه اعلام لیست مازاد یحیی گل محمدی را زیر نظر دارند تا مذاکرات جدی تری را با بازیکنان جدا شده از پرسپولیس آغاز کنند. به گفته منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس، چند بازیکن باتجربه و قدیمی پرسپولیس در لیست مازاد این باشگاه قرار دارند و باید فصل آینده به دنبال تیم باشند. بازیکنانی که در فصلی که به تازگی تکمیل شده اند کم کم از ترکیب اصلی فاصله گرفته و به بازیکنان ذخیره مطلق تبدیل شده اند.

این دسته از بازیکنان به اضافه یکی دو ستاره تاثیرگذار که فرصت بازی در پرسپولیس را پیدا نکردند مورد توجه سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز قرار گرفتند. ستاره هایی که می خواهند در نیم فصل بیست و سوم لیگ منتهی به جام ملت ها در ترکیب اصلی تیمشان حضور داشته باشند و در عین حال بتوانند تیم ملی را همراهی کنند.

ماندن در پرسپولیس یعنی نیمکت نشینی و از دست دادن جام ملت های آسیا و بر این اساس می توان پیش بینی کرد که مقصد بعدی بازیکنان مازاد یحیی گل محمدی اصفهان یا تبریز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید