سپاهان نقش جهانی را طلایی کرد / کنفرانس بزرگ سپاهان در آخرین روز هفته سپاهان

ساعت: 17:35
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780186

همایش تیم های ورزشی باشگاه سپاهان با حضور جمعی از کارکنان باشگاه در بین هواداران در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان جمعه 6 آبان ماه به مناسبت شصت و هشتمین سالگرد تاسیس باشگاه سپاهان و آخرین روز از هفته سپاهان، همایش صلابت و شکوه خانواده بزرگ این باشگاه باستانی با حضور ورزشکاران و کادر فنی در در قالب 93 تیم ورزشی آقایان و بانوان به همراه مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه سپاهان و مسئولان استانی نکات بهداشتی را رعایت کردند.

باشگاه سپاهان با توجه به بودجه اختصاصی شرکت فولاد مبارکه سپاهان و بر اساس اعمال مسئولیت اجتماعی در حوزه ورزش توسط مدیران این شرکت، همواره توجه ویژه ای به سایر رشته های ورزشی داشته و در حال حاضر برخلاف بسیاری از باشگاه های کشور کشور آنها را می توان در چندین رشته ورزشی به ویژه فوتبال خلاصه کرد.

در همین راستا و به پاس قدردانی از ورزشکاران باشگاه سپاهان به مناسبت هفته سپاهان مراسمی در نقش جهان با حضور تمامی ورزشکاران و تیم فوتبال بزرگسالان برگزار شد و این ورزشکاران 30000 هوادار در نقش از ورزشکاران جهان به دعوت باشگاه سپاهان تجلیل و رژه نمادین در حضور چند هزار هوادار سپاهان برگزار شد.

* ورزشگاه نقش جهان با ظرفیت 75 هزار نفر، بزرگترین پروژه پس از انقلاب اسلامی

محمدرضا ساکت در همایش تیم های ورزشی باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان گفت: روز بزرگداشت سپاهان را به جامعه ورزش استان اصفهان تبریک می گویم. افتخارات باشگاه سپاهان با ادغام با شرکت فولاد مبارکه آغاز شد. شرکت فولاد مبارکه نماد جهاد اقتصادی و صنعت رو به رشد کشور، اقتصاد مقاومتی، تولید و بهره وری، گسستن زنجیر وابستگی و پایان دادن به تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و اسرائیل و نماد تلاش 17 هزار کارگر است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان افزود: این همایش تاریخی نمادی از اعتبار یک باشگاه ورزشی با سابقه طولانی و پر افتخار است که در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کند. محور حرکت باشگاه سپاهان بر اساس اندیشه های راهبردی شرکت فولاد مبارکه و هیئت مدیره باشگاه در اخلاق حرفه ای و جوانمردی، اعتقاد به باورهای دینی و انقلابی و ارزش های انسانی و ملی است. ورزشگاه نقش جهان با ظرفیت 75 هزار نفر بزرگترین پروژه پس از انقلاب اسلامی است که توسط وزارت ورزش و شرکت فولاد مبارکه افتتاح شد و امروز نمادی از عظمت ورزش ایران است.

وی گفت: ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به فقرا و نیازمندان و همه اقشار همواره در دستور کار اعضای خانواده سپاهان است و همواره از برند باشگاه دفاع خواهیم کرد. ما به عنوان یکی از بزرگترین باشگاه های ایران و آسیا که ساختار استانداردی بر اساس مدل های فیفا و AFC دارد، تلاش می کنیم مسیر رشد را طی کنیم.

* ورزشکاران سپاهان باید الگو باشند

محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با تبریک شصت و هشتمین سالگرد تاسیس این باشگاه گفت: دنیای امروز دنیای رقابت است و هر ملت و جامعه ای برای رشد و برجسته شدن نیاز به اسطوره و قهرمان دارد. در میان عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و علمی، رشته ورزش از پتانسیل بیشتری برای افسانه سازی و قهرمان سازی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه هر جامعه ای نیازمند نشاط و نشاط است، افزود: ایجاد نشاط و نشاط از نتایج ورزش قهرمانی است. پیروزی جوانان ایران در مسابقات مختلف مایه خرسندی و افتخار ملت ماست. اوج این قهرمانی ها و الگو شدن و اسطوره شدن یک ورزشکار زمانی است که اخلاق و معنویت در کنار قدرت ها و مهارت های فردی قرار گیرد که در فرهنگ ایرانی به آن قهرمانی می گویند و ورزشکاران باشگاه سپاهان باید الگو باشند. تقلید در هر دو زمینه..

وی خاطرنشان کرد: موفقیت ورزشکاران باشگاه سپاهان باعث خوشحالی کارکنان شرکت فولاد مبارکه، شادی جوانان و مردم اصفهان و ملت ایران خواهد شد.

طیبانیه با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در تیم های پایه گفت: ورزش اخلاقی می تواند سبک زندگی و فرهنگ یک جامعه را تغییر دهد و سلامت جسمی و روحی را برای جوانان ما به ارمغان بیاورد و بسیاری از مشکلات اجتماعی را حل کند. شرکت فولاد مبارکه از باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان برای انجام مسئولیت های اجتماعی خود حمایت می کند.

وی افزود: اهمیت نخبه پروری و پرورش استعدادهای ورزشی در شهرستان های مختلف استان، مدیریت تیم در مناطق مختلف و توجه به تیم های کاری و خانواده های آنها، حمایت باشگاه سپاهان از 93 تیم ورزشی، هیئت ها و فدراسیون های ورزشی و تمرکز بر روی ورزش بانوان به منظور دستیابی به اهداف “ساخته شده در بالا.

به استثنای اعضای تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه که شاخص ترین تیم حاضر در این مراسم بودند و در نقش جهان به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند، برخی دیگر از چهره های مطرح باشگاه مانند خواهران منصوریان شاغل در ووشو، فرزانه. فصیحی با حضور در تیم دو و میدانی سپاهان از زهرا کیانی یاد کرد.

از والیبالیست های تیم سپاهان که بیش از دو سه سال است که در کارنامه حضور ندارند و از قبل چهره های سرشناسی دارند، می توان به امیر گفور و مرندی اشاره کرد. البته فرهاد قائمی هم یکی از بهترین بازیکنان این میدان سپاهان است که روز گذشته با شنیدن خبر تلخ درگذشت پدرش مجبور به ترک اصفهان شد.

در این مراسم محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز فرصت یافت از عباس رضایت که زیر نظر سپاهان در رده اصلی زیر نظر او فعالیت می کند تشکر کند.

* ورزش بدون فن جالب نیست

محرم نویدکی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم هواداران تهرانی با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه گفت: همه ورزشکاران درباره این موضوع صحبت می کنند. ورزش بدون هوادار جالب نیست و همه دوست دارند هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند. امروز بانوان برای تعطیلات سپاهان جدا نشسته اند و جای خوشحالی است و امیدوارم روزی همه بتوانند به ورزشگاه بیایند و تیم خود را تشویق کنند. امیدوارم تاج به زودی تمام شود و مردم به ورزشگاه بیایند.

تشویق شدید شهریار مغانلو که با کنایه به بازیکنان پرسپولیس و سایر بازیکنان این تیم همراه بود از دیگر لحظات جالب این مراسم بود.

همچنین می توان به رژه موتورسیکلت های سنگین و حضور اسب ها در پیست تارتان در ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد که سپاهانی ها را به یاد روز خاطره انگیز کسب اولین قهرمانی تاریخ لیگ برتر با فرهاد کاظمی انداخت.

در بخش پایانی این مراسم، تیم فوتبال پیش از بازی مقابل تیم هواداری تمرین کرد که فرصت تماشای هزاران تماشاگر و مرد را داشت و حضور بانوان مشکلی بود که روز ویژه سپاهانی ها را بیش از پیش خاص کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید