هشدار یحیی گل محمدی به بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی حساس مقابل سپاهان

هشدار یحیی گل محمدی به بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی حساس مقابل سپاهان

سه مهاجم پرسپولیس در 9 هفته اخیر لیگ در مجموع تنها 6 گل به ثمر رسانده اند که اصلا آمار قابل قبولی نیست. در واقع نسبت به مسابقات و با توجه به کار سه مهاجم پرسپولیس و عملکرد آنها برای هر مهاجم، آمار زیر 7 درصد است. کمتر از یک گل در هر مسابقه، با در نظر گرفتن عملکرد همه مهاجمان.

عیسی القطر و مهدی عبدی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران هستند اما به نظر می رسد آنها و سایر بازیکنان تیمشان حتی مهاجم ذخیره شان دچار افت روحی و استرس ناشی از نبردن و دور شدن از بازی شده اند. جدول تاثیر منفی بر عملکرد آنها داشت. .

سرمربی سرخپوشان که از شرایط فنی تیمش مقابل هواداران ناراضی بود و حتی با ناراحتی زیاد به بطری های آب معدنی مقابل نیمکت پرسپولیس شلیک کرد، اصلا از عملکرد مهاجمان خود راضی نیست. . او با ناراحتی به مهاجمان تیمش گفت که چرا گل نمی‌خورید و راحت می‌بازید، بنابراین تیم برای نتیجه‌گیری مشکل دارد و کمی از بالای جدول فاصله می‌گیرد.

اما پرسپولیس در فاز موقعیت یابی نسبت به بازی های قبلی خود نسبت به بازی های قبلی عملکرد نسبتاً بهتری داشت و موقعیت های خوبی برای مهاجمانش ایجاد شد اما هیچ کدام حداقل برای مهاجمان موثر نبود زیرا عملا دو مهاجم پرسپولیس و سپس حتی مهاجم ذخیره که آمد. در زمین واقعا نتوانست گلی برای تیمش به ثمر برساند و در نهایت دو بازیکنی که در پست هایی غیر از مهاجم پرسپولیس کار می کردند در نهایت توانستند برای آن تیم گلزنی کنند تا تیم زمین را خالی نکند و حداقل یک امتیاز بگیرد. به عنوان مدافع عنوان قهرمانی اعطا شود.

یحیی گل محمدی پس از پایان دیدار مقابل هواداران با مهاجمان تیمش تماس گرفت و توصیه ها و تذکرات لازم برای بهبود عملکرد را به آنها داد. یحیی خطاب به مهاجمان تیمش گفت که قبل از بازی خیلی خوب و از نظر روحی و فکری به بهترین شکل ممکن آماده شوند. سرمربی پرسپولیس که از شرایط هجومی مهاجمان خود ناراضی است در توصیه بعدی خود به آنها گفت که ضربات آخر را خوب بزنید و در ضربات دقت بیشتری داشته باشید تا ضربات شما در چارچوب باشد. سرمربی پرسپولیس در تازه ترین توصیه خود به مهاجمان پرسپولیس گفت که برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر استراحت کنند. در این بین به نظر می رسد چه از نظر تمرینی و چه از نظر سطح آمادگی بدنی بازیکنان به خصوص مهاجمان از نظر قدرت و سرعت، راه حل های دیگری نیز وجود داشته باشد تا سطح آمادگی آنها افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید