کنایه شدید پرسپولیس نسبت به گل محمدی و مجیدی

کنایه شدید پرسپولیس نسبت به گل محمدی و مجیدی

مرتضی فنونی زاده مانند بسیاری از چهره های فوتبال نگاهی انتقادی به تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی 97 و کیفیت این دیدار دارد. گزیده ای از این گفت و گوی تلفنی:

* هر دو تیم برای نباخت آمدند و با تساوی به پایان رسیدند که این بازی تنها به ضرر هواداران تمام شد. بازی خسته کننده بود. اگر دروازه بان ها در دروازه نبودند نتیجه این بازی همچنان بدون گل بود. هر دو تیم محتاط بودند.

* مربیان به دلیل موقعیتی که داشتند سیستم 4-2-3-1 را بسته بودند. آنها 2 دقیقه توپ را در اختیار داشتند، ما 2 دقیقه توپ را در اختیار داشتیم، هیچ کدام از تیم ها فرصت نداشتند. مهاجمان بسیار بد عمل کردند و راهی برای موفقیت نداشتند. از همان دقیقه اول بازی مشخص بود که هر دو تیم برای تساوی به میدان رفتند. اگر می خواستند مساوی کنند بهتر بود حداقل برنده می شدند تا بازی پر شود و مثلا 4 بر 4 مساوی می شد.کسانی که می خواستند امتیاز بگیرند حداقل جوری بازی می کردند که هواداران دوست داشتند.

* رسانه ها چندین روز طول می کشد، در فضای مجازی دعوا می شود و در نهایت شاهد رقابت های بی حاصلی از آنها هستیم که وزن فنی ندارد. نیمه اول استقلال و پرسپولیس 50 بر 50 بود و در نیمه دوم پرسپولیس 10 درصد بهتر بازی کرد که به دلیل کمبود موقعیت تاثیر چندانی نداشت. دو مربی تیم های خود را برای این کار صف آرایی کرده بودند تا شکست نخورند و برای تساوی به میدان رفتند. شاید اگر طرفدار بودند، بازی جذاب تر می شد. ببخشید بازی سپاهان – گل گهر که 6 گل رد و بدل شد را ندیدم نه دربی که شانسی نداشت. به آن ال کلاسیکو محلی نیز می گویند.

* پرسپولیس حتی مقابل تیم های گمنام هم نباید امتیاز از دست بدهد! هواداران نارضایتی خود را ابراز می کنند. استقلال در 5 هفته 5 مساوی کرد و 10 امتیاز از دست داد که تقریباً 3 باخت است. استقلال اگر می خواهد در بالای جدول باشد نتیجه خوبی نگرفته است. استقلال مقابل صنعت نفت خوب بازی کرد اما 10 درصد بازی خود را مقابل پرسپولیس انجام نداد.

دیدگاهتان را بنویسید