مسئولان از زیاد حرف زدن بپرهیزند/ کشور حرف نزند

زمان: 5:15 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792826

سخنگوی ولی فقیه در استان اردبیل گفت: از مسئولان عالی رتبه می خواهیم از خطبه خوانی و زیاد گفتن پرهیز کنند و شایسته است مسئولان در مجموع خطبه را خط بکشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل گفت: از مسئولان عالی رتبه می خواهیم از خطبه خواندن و زیاد گفتن پرهیز کنند و شایسته است مسئولان خطبه ها را خط بکشند. گروه سفیران و هیئت های خارجی مقامات اول و دوم کشور سنگ تمام گذاشتند. اکنون کشور نیازی به سخنرانی ندارد. ما در خطبه های جمعه به اندازه کافی صحبت می کنیم.

وی افزود: حالا اگر عطش سخنرانی ایجاب می کند که سخنرانی کنند، اولاً باید خیلی کوتاه باشد، جلسات حساس در کشورهای پیشرفته ده دقیقه بیشتر طول نکشد. این قطعا ملت ما را عصبانی می کند، همه چیز دست شماست، حق ندارید بگویید اینطور باید کرد، باید اینطور شود، مردم منتظر اعمال شما هستند نه اینکه منتظر یک سخنرانی پر نیاز باشند.

نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته با تجلیل از شهید علی میرعلیزاده که در شهرستان دوله جان باختند و قرار است فردا در روستای احمدآباد مشگین شهر تشییع و به خاک سپرده شود.

امام جمعه اردبیل با اشاره به آخرین تهدیدات اسرائیل علیه ایران گفت: اسرائیل از دیروز که زمان حمله به ایران است و در سه مرحله اول قبل از حمله و مرحله دوم به ایران حمله خواهیم کرد، تهدیدات عجیبی را علیه ایران انجام داده است. تهاجم و مرحله سوم پس از تهاجم و بیانیه آمریکا ما را در این حمله همراهی می کند و از رادار آمریکایی در عراق و کشورهای عربی استفاده می کنیم و اسرار جنگ خود را با غیر آمریکایی ها فاش نمی کنیم و صریحاً اعلام می کنیم. ما بر تاسیسات هسته‌ای ایران و تمام زیرساخت‌های ایران تمرکز می‌کنیم و افزودیم که اگرچه این حمله ایران را از داشتن بمب هسته‌ای محروم نمی‌کند، اما دستیابی ایران به بمب هسته‌ای را سال‌ها به تعویق می‌اندازد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید