تمام موفقیت های تیم ملی فوتبال مدیون بازیکنان است/ زیاد به حرف های بنده توجه نکنید!

ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801507

کنفدراسیون فوتبال آسیا اصول حذف استقلال و پرسپولیس را رعایت کرد.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه شهاب الدین عزیزی هادم حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا را تقصیر رئیس سابق فدراسیون دانسته، گفت: به دلیل اینکه شهاب الدین عزیزی هادم از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شود. گفت: زیاد به این چیزها علاقه نداشته باش!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره حذف سرخابی ها از ACL 2020 گفت: در این زمینه با آقای سجادی جلسه داشتیم. به شخصه معتقدم کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشور ما، این دو تیم و سایر تیم ها فرصت های لازم را برای اصلاحات داده است. فرصت دادن پوششی نیست که بگوییم پوشش داده اند. این فرصتی است که کشورهای دیگر را قادر ساخته تا مشکلاتی مانند سیاوندی، ورزشگاه ها، بدهی ها و … را بپرسند. شاید از این فرصت به خوبی استفاده نشده و مشکلات این دو باشگاه واقعاً بزرگ است.

وی گفت: من به عنوان نایب رئیس AFC صحبت کردم و با وزیر ورزش و جوانان جلسه ای داشتیم. وزیر تمام تلاش خود را کرد و احتمال سه ماهه بود که ممکن است در این سه ماه اتفاقی بیفتد اما این اتفاق نیفتاد و اکنون باشگاه ها باید برای آینده تلاش کنند تا این بدهی ها و مشکلات موجود مشکل ساز شود. نه حداقل شواهد اساسی ارائه کنید که گاهی اوقات چنین نیست.

تاج گفت: معتقدم ما باشگاه های قوی و خوبی داریم و AFC نمی خواهد این دو باشگاه را حذف کند. این کار برای آنها فایده ای نداشت، زیرا استقلال و پرسپولیس در کنار سعودی ها بیشترین بیننده را دارند و حتی روی درآمد AFC نیز تاثیرگذار هستند. به طور کلی، اصولی وجود دارد که باید رعایت شود.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره حل نشدن مشکلات باشگاه ها تصریح کرد: هر سال AFC فرصتی می داد و هر سال کارهای خوبی انجام می شد. باشگاه ها هم تلاش کردند و بدهی های زیادی را پرداخت کردند اما بعد بدهی های جدیدی آمد. بدهی ها باید بازپرداخت شود و باشگاه ها باید مقررات AFC را رعایت کنند. خدای نکرده در سال های آینده این اتفاق بیفتد و دیگر پرونده ای در کمیسیون انضباطی و قضایی بین المللی نداشته باشیم تا از AFC محروم نشویم.

نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با اذعان به سخنان عزیز هادم که مقصر این بحران است: زیاد به این چیزها توجه نکنید!

وی در پایان با اشاره به موفقیت های مهدی طارمی گفت: افراد زیادی به او علاقه دارند و به نظرم تیم ملی ما تیم بسیار قدرتمندی است. همه موفقیت ها را مدیون بازیکنان تیم ملی هستیم. طارمی هم بازیکن بسیار خوبی است و توانایی های زیادی دارد. هم طارمی و هم بقیه بازیکنان خیلی خوب هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید