جریان های مخالف با بازیکنان و هواداران تیم ملی فوتبال ایران همدردی نمی کنند/ وظیفه همه حمایت از بازیکنان است


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912562

جعفر قادری گفت: جنبش معاند با بازیکنان و هواداران تیم ملی فوتبال ایران همدردی نمی کند بلکه هدف آنها حمله به جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: اگرچه در کشور لحظاتی اختلاف نظر وجود داشته است، اما در طول برنامه هایی که تیم ملی در محافل و مجامع بین المللی حضور می یابد، بازیکنان تیم ملی با هر دیدگاهی، تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران است

وی افزود: همه افراد با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی وظیفه دارند از تیم ملی حمایت کنند زیرا این تیم نماینده جمهوری اسلامی ایران است و هیچکس حق ندارد به دلیل اختلافات سیاسی و دیدگاه های متفاوت آن را تضعیف کند، اما همه یک حق دارند. وظیفه برای تقویت تیم، کمک، همراهی و تلاش.

نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی گفت: مناظره هایی که از سوی دشمنان انجام می شود، تلاش های مذبوحانه ای است که در راستای همان تلاش هایی که برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از حضور در مسابقات جهانی انجام شد. جام حذفی در قطر

به گفته قدری، حرکات ماند با بازیکنان و هواداران تیم ملی فوتبال ایران همدردی نمی کند، بلکه هدف آنها هجوم به نظام جمهوری اسلامی ایران است، هرچند تلاش کردند تیم ملی فوتبال کشورمان را از مسابقات بین المللی حذف کنند، اما تلاش آنها به جایی نرسید

تلاش دشمن برای تضعیف اتحاد تیم ملی فوتبال ایران

وی افزود: هم اکنون نیز دشمنان وانمود می کنند که در حمایت از تیم ملی اختلاف نظر و دیدگاه وجود دارد و سعی می کنند اختلاف دیدگاه های سیاسی در کشور را بهانه ای برای تضعیف تیم ملی و اتحاد و اتحاد و همدلی کشور قرار دهند. انسجامی که برای حمایت از بازیکنان تیم ملی وجود دارد

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و برآورد شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان به نفع کشور ما نیستند، بلکه همه برنامه های آنها ایجاد تفرقه، اختلاف و اختلاف بین مردم است.

قدری تصریح کرد: حتی اگر دشمنان روزنه ای پیدا کنند و بتوانند از آن برای تضعیف وحدت و انسجام مردم و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی استفاده کنند، از این اختلافات سوء استفاده خواهند کرد. از این رو نباید گوش مردم و بازیکنان را نادیده گرفت، آنها نباید به این مشکلات توجه کنند و مانند گذشته از تیم ملی فوتبال ایران حمایت کنند.

تمامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با پرچم این کشور بازی می کنند

وی افزود: این مسائل حاشیه ای که وجود دارد و دیدگاه های متفاوتی که برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به مسائل سیاسی دارند، نباید به مسائل ورزشی تداخل داشته باشد، بلکه باید به وضعیت فعلی بازیکنانی که با نگاه و نقطه نظر سیاسی در قطر حضور داشته اند، تداخل داشته باشد. از نظر آنها به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران با پرچم ایران بازی می کنند.

قادری خاطرنشان کرد: وظیفه همه حمایت از بازیکنان تیم ملی فوتبال است، بر این اساس باید اختلاف نظر و اختلاف دیدگاه این بازیکنان را کنار بگذارند و تمام تلاش خود را برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران به کار گیرند. بهترین راه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید