بیانیه کانون هواداران فوتبال در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران

ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782919

کانون هواداران فوتبال در بیانیه ای از حمایت تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اتحادیه هواداران فوتبال در آستانه دیدار مقابل لبنان و سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، حمایت خود را از تیم ملی ایران اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

با توجه به شکست ناپذیری تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در 11 بازی اخیر این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شامل 10 برد و یک تساوی، خیل هواداران فوتبال ایران از همه تشکر کردند. بستگانی که در موفقیت های فوتبال کشور در سطوح مختلف نقش داشتند و از صمیم قلب آرزوی تداوم روند این پیروزی ها در مسابقات آتی را دارد.

همچنین این جمعیت بر اساس مسئولیت‌های ذاتی و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی خود از همه هموطنان محترم به‌ویژه فوتبالدوستان و ورزشکاران کشور دعوت می‌کند تا با همبستگی و توجه ویژه به تداوم دستاوردها، حمایت همه‌جانبه را از همگان به عمل آورند. اعضای تیم ملی، مدیران و مسئولان مربوطه شرکت کنند.

در این راستا نقش ضروری رسانه ها در ایجاد همدلی بین هواداران عزیز و دست اندرکاران ورزش و یکپارچه سازی اهداف فرهنگی و ورزشی و در نهایت حمایت فوری و چند جانبه خود از تیم ملی را نباید نادیده گرفت چرا که تجربه نمایش ها باعث شده است. در اکثر موارد نمایش داده می شود. هدایت افکار عمومی در مسیر درست همواره یکی از عوامل مهم انسجام ملی بوده است و با توجه به فضای کنونی تیم ملی، رسانه ها به معنای عام آن می توانند به عنوان یک معجزه در این روزهای ارتباطات، انگیزه مضاعف و تقویت کنند. روحیه قهرمانی و دلاوری را به رشادت دلیرمردان تیم ملی میهن عزیزمان برسانیم و در آینده با حفظ رتبه اول فوتبال آسیا شاهد سیر صعودی جایگاه فوتبال جمهوری اسلامی ایران در رتبه بندی جهانی انشاالله با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید