حمایت قاطع مردم از تیم ملی فوتبال/ حمایت از ایران اسلامی در عرصه بین المللی وظیفه هر ایرانی است


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912843

برای ایران و بازیکنانی که در جام جهانی خوش درخشیدند.

مردم ایران و ایلام این روزها حمایت قاطع خود را از تیم ملی نشان داده و کسانی را که سعی در ایجاد حاشیه و شکستن تمرکز بازیکنان ایرانی در جام جهانی دارند به شدت محکوم می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، امروز در شرایطی قرار داریم که جبهه استکبار دست به دست وطن پرستان بومی زده است تا بتوانند به اهداف شوم خود که ایجاد ناامنی و تردید در بازیگران، سیاستمداران، فوتبالیست ها و سایر بازیگران عرصه های بین المللی است، دست یابند. و بدین ترتیب عده ای فریب خورده و فریب خورده آنها را همراهی می کنند.

باید دید در این شرایط چه کسی یا گروهی برای میهن به میدان آمده و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کند و چه کسانی میهن خود را ارزان می فروشند؟

جام جهانی فوتبال مهمترین رویداد امسال محسوب می شود که در آن هر تیمی به نمایندگی از کشور خود تلاش می کند کشور خود را سربلند کند و به همین دلیل لازم است مردم به طور کامل از تیم فوتبال کشور خود حمایت کنند.

مردم ایران و ایلام که در برهه های حساس از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند، امروز به میدان آمدند و حمایت قاطع خود را از تیم ملی فوتبال اعلام کردند.


مردم به شدت از تیم ملی فوتبال حمایت می کنند

“رضا احمدی” یکی از شهروندان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: مردم تیم ملی فوتبال را در جام جهانی تنها نخواهند گذاشت و قاطعانه از آن حمایت خواهند کرد تا انشاءالله بتوانیم موفق شویم. در این مسابقات افتخار می کنم.”

وی افزود: امروز همه باید از تیم ملی فوتبال حمایت کنند و این وظیفه همه است تا نقشه دشمنان ملت ایران لغو شود و به وطن پرستان پاسخ دندانپزشکی داده شود.

این شهروند ایلامی تصریح کرد: در شرایط کنونی هرکس به اندازه استعداد و توانایی خود باید به پیشرفت ایران اسلامی برای عبور از شرایط سخت و همچنین خنثی کردن توطئه دشمن کمک کند.


d6bcdcdf 8c1e 49d0 8c27 d25d429af717 خبر خاکستری



حمایت از ایران اسلامی در عرصه بین المللی وظیفه هر ایرانی است

خجت الاسلام عمران احمدی، مدرس حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: حمایت از ایران اسلامی در عرصه بین المللی وظیفه هر ایرانی است و نباید در عمل از این مهم غافل شوند.

وی افزود: افرادی که این روزها از کشور خود حمایت نمی کنند قطعا خودخواه و خائن هستند که اگر انقلاب اسلامی روی آنها را برگرداند و استعدادهایشان پرورش یابد حتی در این شرایط حاضر نیستند برای کشور خود کاری انجام دهند.

احمدی همچنین گفت: فتنه گران و کسانی که با همکاری عوامل خارجی سعی می کنند ایران را ناامن جلوه دهند باید بدانند که باید با سرنوشت اقدامات خود مواجه شوند و همچنین خدمات و کشورهایی که این روزها تلاش می کنند ایران را ناامن کنند، خشم این روزها را ناامن کنند. مردم ایران با آن روبرو خواهند شد.


چند بازیکن ایرانی خوش درخشیدند

علی نجات ترحمی کارشناس ورزشی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: برخی بازیکنان مانند مهدی طارمی در دیدار شب گذشته خوش درخشیدند و بمب انگیزه تیم ملی بودند.

وی افزود: پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر ایرانی افتخاری است و حضور در عرصه های مختلف برای حمایت از تیم ملی نیز افتخار است اما متاسفانه برخی چنین فکری نمی کنند.

این کارشناس ورزشی خاطرنشان کرد: امیدواریم تیم ملی منحرف نشود و روی فوتبال باکیفیت تمرکز کند تا از این مسابقات نتایج خوبی بگیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید