هنرمندان سوارکار باید در عرصه جهاد در عرصه ملی و بین المللی تاثیرگذار باشند


ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822500

عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به نقش هنرمندان در جامعه گفت: هنرمندان باید در عرصه جهاد در عرصه ملی و بین المللی موثر باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد شب گذشته در نشست اهالی فرهنگ و هنر با استاندار یزد گفت: امروز در شرایطی هستیم که اقتصاد و معیشت همه را تحت الشعاع قرار داده است. جنبه های زندگی ما شامل طبقات مختلف است.

وی افزود: بیماری تاج و تخت نیز منجر به تعطیلی بسیاری از فعالیت ها در جامعه و رکود در اصناف و مشاغل مختلف شده است اما در این بین فرهنگ و هنر بیش از سایر اقشار جامعه تحت تاثیر قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: بسیاری از این مشکلات و ناملایمات باعث نشده که هنرمندان دست از تلاش برندارند و به راه خود ادامه دهند و امروز هنر مسئولان حمایت از این قشر است و امیدواریم بتوانیم هنر است باز هم شاهد رونق در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری خواهیم بود.

عابدی گفت: هنرمندان جهادی ما می توانند اثرگذار باشند زیرا در بطن فرهنگ و انقلاب ایرانی و اسلامی هستند و می توانند اتفاقات بسیار خوبی را ابداع کنند و آثار خوبی را در عرصه ملی و بین المللی ثبت کنند.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید