روابط ایران و قطر در عرصه بین المللی و تجاری بسیار مهم و تاثیرگذار است


ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810453

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس:

منصور شکراللهی گفت: در حال حاضر در حوزه خلیج فارس روابط ایران با قطر بسیار گسترده تر از سایر کشورها است و این روابط در عرصه بین المللی، تجاری و روابط دوستانه دو کشور موثر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور شکراللهی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به قطر گفت: قطر و جمهوری اسلامی ایران قبلاً روابط نزدیکی داشته اند و دو کشور اسلامی هستند که از جهات مختلف به یکدیگر کمک کرده اند. در گذشته اتفاقی که برای قطر افتاد، ایران تایتل حامی قطر بود.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به این کشور در حوزه تجارت و روابط بین الملل است و این دو کشور اسلامی می توانند برای حل مشکلات منطقه ای و بین المللی در کنار یکدیگر همکاری کنند. وحدت و انسجام

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نزدیک شدن ایران و قطر با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور کشورمان به قطر ده سال بعد انجام شد، گفت: تجار که در قطر حضور دارند می توانند روابط فرهنگی و تجاری داشته باشند. هر دو طرف را با هم زوم کنید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حوزه خلیج فارس روابط ایران با قطر بسیار گسترده تر از سایر کشورها است و این روابط در عرصه بین المللی، تجاری و روابط دوستانه دو کشور موثر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید