هنرمندان و رسانه ها باید پیشتاز جهاد تبیینی در جنگ نرم باشند


ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900053

محمود سالاری با بیان اینکه اباعبدالله الحسین (علیه السلام) ملت ایران را در بحبوحه بحران های فراوان رها نمی کند، تصریح کرد: اباعبدالله الحسین علیه السلام ملت ایران را رها نمی کند. وی گفت: هنرمندان و اهالی رسانه باید در جنگ رسانه ای این دشمن جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; محمود سالاری شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه پنجمین عاشورای حسینی آمل اظهار داشت: دشمن چگونه فکر می کند که می تواند مردم ما را از حاج قاسم جدا کند.


وی افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که هر هفته 14 بحران بزرگ را پشت سر می‌گذارد، بحران‌هایی که هر کشوری را به زیر می‌کشد.


معاون هنری وزیر فرهنگ و معارف اسلامی خاطرنشان کرد: اباعبدالله الحسین علیه السلام این ملت را رها نمی کند و با همه این بحران ها کشور رو به جلو است.


این مسئول ادامه داد: همه کشورهای آزاده دنیا به ایران نگاه می کنند و بدین ترتیب تمام هجمه های رسانه ای دنیا متوجه ایران است.


سالاری گفت: اینجا نقش جهاد تبیینی مشخص می شود و هنرمندان و رسانه های ما باید وارد عرصه جهاد تبیینی شوند.


گفت: ننشینیم و حاج قاسم ها را به حرف های بی ارزش دنیوی رها کنیم و در این ایام راه آمده و خون هایی را که در این راه نثار کرده ایم فراموش کنیم.


معاون هنری وزیر فرهنگ و معارف اسلامی اعلام کرد: ابا عبدالله الحسین علیه السلام از هنرمندان شما برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

ارسال آثار از 29 استان کشور به اشکورای حسینی

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی مازندران با اشاره به ارسال آثار از 29 استان کشور به دبیرخانه پته عشقارا حسینی گفت: مازندران زادگاه هنرمندان علوی است.

حسین جوادی در مراسم اختتامیه پنجمین اشکور حسینی در آمل گفت: هنرمندان زیادی در استان داریم که تعدادی از آنها در این مراسم حضور دارند.

وی افزود: هنرمندانی که اشک مخاطب خود را درآوردند و به جای آن از هنر استفاده کردند.

مدیرکل ارشاد مازندران خاطرنشان کرد: عشق به اباعبدالله الحسین علیه السلام را در بین این هنرمندان به وضوح متوجه شدم و مازندران زادگاه هنرمندان علوی است.

این کارمند ادامه داد: هنرمندی در مازندران نداریم که راه دیگری را طی کند و در دوره گذشته اتفاقات بزرگی را با این هنرمندان انجام داده ایم.

جوادی بیان کرد: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه افراد متعهد و ارزشمندی هستند و این روزها اتفاقات بزرگ و تاثیرگذاری را رقم زده اند.

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی مازندران بیان کرد: از 29 استان کشور آثار به دبیرخانه پنجمین اشکواره ارسال شد. افرادی که در جشنواره های بین المللی شرکت کرده اند و با موج عظیمی از هنرمندان مواجه هستیم.

این مسئول اضافه کرد: این رویداد اشک آور که به صورت همزمان در 7 بخش برگزار شد، گویای کار بزرگی است که در این جشنواره انجام شده است.

جوادی تصریح کرد: آثار در قالب فرهنگ عاشورایی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و حافظان حرم به مدت دو ماه توسط دبیرخانه جمع آوری شد و در این مراسم به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید