هیئت های مذهبی باید در صف مقدم میدان جهاد تبیینی باشند/شهر ساری 6 راهپیمایی در عراق برگزار می کند


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886504

ابراهیم شریفی با اشاره به اینکه هیئات مذهبی باید پیشتاز جهاد تبیین باشند، گفت: ضروریات دین باید در هیئات مذهبی ترویج شود و شور در مراسم حاضر با هوشمندی همراه باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; سید ابراهیم شریفی صبح امروز در جمع مسئولان هیئات و موکب های مذهبی مرکز مازندران اظهار داشت: با توجه به هجمه های فراوان دشمنان انقلاب باید مراسم و مراسم ائمه جماعات را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه نسل امروز نوجوانان و جوانان در تابلوها حضور دارند، تصریح کرد: وی افزود: باید برای نوجوانان و جوانانی که در کمیته ها حضور دارند برنامه های مختلفی ترتیب دهیم و این الزامات را به درستی تبیین و تعریف کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری خاطرنشان کرد: آنچه امروز به یکی از مشکلات ما تبدیل شده این است که خداوند در زندگی ما کم رنگ شده و حتی در برخی زندگی ها خداوند فراموش شده است.

شریفی ادامه داد: جوان نباید تا نیمه شب در جماعت سینه بزند، اما نماز نخواند، باید در جماعت همراه با شور هوشیاری داشته باشد و از این رو به دنبال کار موثر جماعت هستیم که شور و نشاط آنهاست. همراه با هوش».



b7f850cb 3623 4337 9f41 d97baef0db12 خبر خاکستری

وی تصریح کرد: گوهر دین باید در هیئات مذهبی ترویج شود و ما دوست نداریم که در هیئت ها فقط مجالس عزاداری برگزار شود و از مکتب اباعبدالله (علیه السلام) و ترویج مبانی سخنی به میان نیاید. دین .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با اشاره به لزوم مبارزه با خرافات گفت: در هیئت ها از خرافات و بدعت ها دوری کنید. از مداحی هایی استفاده نکنید که هدفشان تنها گریه مردم است و سنت هایی را ارائه می دهد که هیچ ارتباطی با واقعیت و تاریخ ندارد.



55ee57b3 8e28 4a2c a559 6abac66bb087 خبر خاکستری

شریفی تصریح کرد: باید در قالب مسابقات فرهنگی، هدایا و برنامه های مختلف به ترویج امور دینی بپردازید و تا جایی که می توانید، ترویج نیازهای دینی را در هیئت های مذهبی قرار دهید.

وی با تاکید بر پرهیز از هر نوع اختلاف و تفرقه در هیئات مذهبی، گفت: یکدیگر را تخریب نکنید، این بدن و آن بدن، همه بدن و مداحی و گروه های جهادی ما یک ظرفیت است و باید آنها را گرامی بداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری گفت: هیئت ها می توانند مسجد محور و محله محور باشند و امروز هیئت خوبی است که به محیط زیست احترام می گذارد. کمیته هایی که گروه جهادی دارند بسته های معیشتی را توزیع می کنند و در محیط خود موثر هستند.

شریفی با اشاره به لزوم تلفیق موکب ها و هیئت های مذهبی در مرکز استان تصریح کرد: خود هیئت ها ظرفیت بسیار خوبی برای حمایت و حمایت مادی و معنوی از جریانات دارند و باید از 6 موکب شهر ساری عراق به اندازه کافی حمایت کنند. همانطور که می توانند



a9726387 6ad5 4b05 bda3 d2422cf9df5b خبر خاکستری

وی خاطرنشان کرد: این موکب ها را در شب های محرم تقدیم عزاداران کنید و قطعا مردم به این موکب ها کمک خواهند کرد و این مشکل حل می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری یادآور شد: اگر گروه ها قصد ساخت و یا تعمیر خانه محرومان را دارند اعلام کنند تا حمایت های لازم از این اقدام صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید