هیئت های مذهبی در خط مقدم کمک به حامیان سلامت در شب های رنسانس هستند


ساعت: 18:36
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823506

عسگری یکی از کارمندان مسجد ثارالله الهادی در گفت و گو با خبرنگار دانا گفت:

حمزه عسگری یکی از هیئت ثارالله در مسجد الهادی گفت: همه هیئت های مذهبی در این شب های احیاء ماه مبارک رمضان مسائل بهداشتی در هیئت را واجب و همان حقوق بشر می دانند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمزه عسگری یکی از کارکنان هیئت ثارالله مسجد الهادی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی دانا در خصوص مراسم احیای ماه مبارک رمضان و تاج گذاری، گفت: که همگی در هیئت مشغول به عزاداری و دعا هستند به طور کامل. رعایت پروتکل های بهداشتی

وی با بیان اینکه در سال اول ولیعهد در کشور تمامی مراسمات هیئت تعطیل بود، گفت: در ماه های اول ولیعهد علاوه بر برگزاری نماز جماعت مسجد، مراسم مختلف هیئت به دلیل مشکلات بهداشتی تعطیل شد. اما هیئت مسئولین ثارالله مانند سایر هیئت های مذهبی به ویژه در ماه های محرم و رمضان ماهانه حدود 4000 بسته جمع آوری و بسته های غذایی و بهداشتی را به فقرا و نیازمندان محله می رساند.

عسگری همچنین گفت: در سال دوم ولیعهد با رعایت اکثر پروتکل های بهداشتی، در ماه های محرم و رمضان و در فضای باز و روبه روی مسجد، برپایی کرسی و رعایت فاصله های اجتماعی مراسمی در این مدت برگزار می شد. دو ماه. وی افزود: در کنار اقامه نماز دسته جمعی در مسجد و البته رعایت تمامی روش های معمول بهداشتی و ضدعفونی فضای داخلی مسجد، تمامی مراسمات را در شب های ماه رمضان نیز برگزار کردیم. و محرم.»

وی افزود: کارکنان هیئت با دادن ماسک، تست دمایی و ضدعفونی دست افرادی که ماسک نداشتند در ابتدای هیئت سعی کردند همه این پروتکل ها را رعایت کنند و الحمدلله همه این مراسمات مورد استقبال هیئت قرار می گیرد. مردم باشند.

عسگری افزود: حاج محمود کریمی، سعید حدادیان، محمدرضا طاهری و مجید بنی فاطمه از مدعوین و مدعوین همیشگی هیئت و شیخ مصطفی کرمی، سید باکر طباطبای نژاد، حسین شاملو و ایژوپلتی سلتوی گلمتری هستند.

حمزه عسگری یکی از اعضای هیئت ثارولا در مسجد الهادی نیز با بیان اینکه رعایت مشکلات بهداشتی در مراسم تاج گذاری حق الناس است، گفت: مسئولان هیئت مدیره این پروتکل ها را در مراسم اجباری می دانند و سایر هیئت ها باید رعایت کنند. مشکلات بهداشتی در مراسم شب احیا، به طوری که خدای ناکرده برخی از خاطیان، هیئت های مذهبی و برگزاری این مراسم را دلیل افزایش تاج و تخت نمی دانند، زیرا بدون شک اکثر هیئت ها این موضوع را مورد توجه قرار می دهند. خط مقدم حامیان سلامت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید