اختتامیه بزرگترین رویداد هیئت ها و هیئت های مذهبی کشور برگزار می شود


زمان: 15:18
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834907

اختتامیه اولین مهرواره سال منتخب هیأت و هیئات مذهبی کشور با عنوان «هوای نو» 24 اردیبهشت ماه با حضور اعضای هیئت مدیره، مسئولان دولتی و تأثیرگذار فرهنگی و هنری در تالار وحدت برگزار می شود. ارقام . .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هوای نو اولین و بزرگترین موسسه خیریه ای است که به طور خاص به دنبال جلب توجه هیئت ها و تشکل های مذهبی است و به دنبال بهبود دیدگاه ها و رویکردهای هیئت ها به عموم مردم و کار آنها و همچنین با نمایش اثربخشی هیئت ها به مردم است. تا شاهد حضور بهتر هیئت ها در میان مردم و مسئولان باشیم. مهرواره هوای نو می کوشد تا افق چشم اندازها را بالا ببرد، هیئت ها و تشکل های مذهبی فضای وسیع و عمیق تری به مسائل اجتماعی داشته باشند و همه مردم را با هر سلیقه و نگاهی در آغوش امن و گرم خود قرار دهند..

مهرواره هوای نو در دوره اول خود به سه بخش هیئت، کتاب روی هیئت و مداحان اهل بیت علیهم السلام می پردازد که هر کدام شامل محورها و رشته های تخصصی می شد. برگزیدگان این دوره توسط هیئت داوران هوای نو مهراوره متشکل از کارشناسان و افراد خوشنام در هر بخش و منطقه انتخاب و مفتخر به دریافت تندیس درخت طلایی مهراوه خواهند شد.

به گزارش دبیرخانه مهرواره هوای نو، در بخش هیئت 4 هزار و 587 نفر در 24 هزار و 522 رشته، در بخش مداحی اهل بیت (علیهم السلام) 2 هزار و 295 مداحی و در بخش کتاب نیز 678 عنوان کتاب با هم رقابت کردند. دوره اول مهرواره.

گفتنی است، همزمان با اختتامیه، نمایشگاه هوایی جدید پذیرای عموم، مسئولان، مدیران ارشد و فرهنگیان در سطح کشور خواهد بود.


113489c2 6bc9 49e2 b334 dc3303156613 خبر خاکستری

اولین دوره ایر پرس با همت سازمان هیئات و هیئات مذهبی و با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی در مجالس امیدوار کننده به آینده نگاه می کند تا هیئت ها در دوره دوم به افق خاصی برسند. دو هفته از انقلاب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید