جلسه هیئت های مذهبی در بابل برگزار می شود


ساعت: 19:19
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915936

مراسم شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم شاهچراغ و امنیت 16 آذر از آستان امامزاده قاسم (علیه السلام) در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، مراجع تقلید شهرستان بابل از فاطمیه به عنوان خط اول دعوت کردند و از شهدای منطقه برای شرکت در مراسم عزاداری ایام فاطمیه و اجتماع عظیم هیئات مذهبی دعوت کردند.

در اطلاعیه مراجع تقلید شهرستان بابل به مناسبت ایام فاطمیه آمده است: مردم مومن و غیور شهرستان دارالمومنین بابل همانطور که می دانید ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره و حضرت زهرا(س) را می دانند. ایام فاطمیه پیش رو که خط مقدم صیانت از حرم و حرم است و درخواست رسیدگی به مطالبات و اعتراضات برحق مردم و جداسازی صف منتقدان منصف از مخالفان مزاحم و شاهد نه بیشتر تحرکات کارگران استکبار و متجاوزین به قداست دین عامیانه در این شهر و ما از شما دعوت می کنیم که آگاهی خود را به منصه ظهور برسانید.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: در این 80 روز همه ما شاهد هتک حرمت به قرآن کریم، مساجد، پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نوامیس مردم در سراسر کشور عزیزمان بودیم، وظیفه دارانی که بی رحمانه مردم بی گناه را هدف قرار دادند. آنها با سنگ و چوب و چوب به این اغتشاش پاسخ دادند و بسیاری از مردم بیگناه را به بهانه اینکه یک نفر به طور تصادفی کشته شده است، کشتند.

در ذیل آمده است: ماهیت این مزدوران دشمن را می‌توان از رسانه‌هایی که آنها را به این اعمال شیطانی تحریک و دستور می‌دهند، دانست، رژیم‌هایی که هر کدام در کشتار کودکان و زنان از دیگری پیشی می‌گیرند، از رژیم کودک صهیونیستی. قتلی که روزی بدون کشتن مظلومان به شب نمی رسد، از رژیم آل سعود که روزنامه نگار مخالف خود را با اره برقی تکه تکه می کند و هر روز بر سر مردم بی دفاع یمن بمب می ریزد، تا رژیم آمریکا که دستانش آغشته به خون میلیون ها انسان بیگناه و شرمساری از شکنجه گاه ها هستند و سلاخی گوانتانامو و ابوغریب بر پیشانی خود دارند و بی بی سی از کشتار مردم عراق و افغانستان توسط ارتش استعمار انگلیس حمایت می کند و این امر امنیت کشور را زیر پا گذاشته است مردم.

در این پیام ضمن تشکر از نیروهای انتظامی و امنیتی که با اقتدار خود توطئه دشمن را خنثی کردند، تصریح کرد: تجربه نشان می دهد که انقلاب اسلامی توسط مردم آغاز شد، با حضور مردم ادامه دارد و همواره ادامه دارد، لذا از عموم مردم ادامه دارد. بابل. که همواره خود را بصیرترین مردم زمان ما نشان داده اند، شما را به اجتماع بزرگ هیئات مذهبی به مناسبت شهادت رسول خدا حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و گرامیداشت یاد و خاطره آن حضرت دعوت می کنیم. شهدای مظلوم شاهچراغ و شهدای مظلوم امنیت که از ساعت 18:30 بعد از نماز مغرب و عشاء روز چهارشنبه 16 ازهر با حرکت جمعی از هیئت های حسینی که مبدأ آن آستان مقدس امامزاده قاسم است آغاز می شود. (عج) و مقصد آن خیابان مصلی است، حکیم آباد ضلع شرقی دانشگاه صنعتی نوشیروانی مورد بازدید مقتدرانه قرار می گیرد تا مواضع مردم نسبت به این اتفاقات روشن شود و دوباره مردم فهیم و بصیر بابل باید با نهضت الهی خود به جهانیان اعلام کنند که صدای امت امام حسین (ع) بالاتر از بوق تبلیغاتی دشمنان است و نیروی انتظامی، مجریه و قضاییه بدانند که مردم از من می خواهند. عاملان این اعمال شرم آور را تحت تعقیب قرار داد و مجازات کرد و وجوه آنها را پس گرفت. خوب.

حسنان بداند که ما جان خود را فدای آیات قرآن می کنیم و تا آخرین قطره خون بر این پرچم سه رنگ با نشان مقدس الله بر زمین می ایستیم. ما فرزندان آن مادر شکسته یک طرفه ای هستیم که لحظه ای در دفاع از دفاع از ولایت درنگ نکرد، مادری که الگوی همه زنان و دختران و مادران پاک دنیاست، مادری که به او آموخت. آزادی فرزند نازنین سیدالشهداء که در روز عاشورا در پیشگاه بزرگان زمان خود است. آن را گرفت و صدای بیعت با یزید ملعون را شنید، فریاد زد که مادرم به من آموخت که لحظه ای در برابر ظلم و ستم سر فرود نیاورم و فریاد ذلت من از آن لب های ترک خورده بلند شد.

مراسم شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و یاد و خاطره شهدای مظلوم شاهچراغ و امنیت 25 آذرماه ساعت 18:30 از آستان امامزاده قاسم (علیه السلام) به سمت دانشگاه نوشیروانی برگزار می شود. فناوری، بابل.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید