یادواره 1753 شهید شهرستان بابل برگزار می شود


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840128

مجتبی نظری گفت: یادواره 1753 شهید شهرستان بابل با سخنرانی سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میتبی نظری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ از برگزاری یادواره 1753 شهید شهرستان بابل همراه با بیعت با پیکر شهید گمنام در روز چهارشنبه 4 خرداد ماه خبر داد و گفت: این یادواره در راستای شهادت برگزار شد. در میان نسل جوان

وی تصریح کرد: برنامه یادواره 1753 شهید شهرستان بابل از ساعت 15:30 در مصلی این شهرک با سخنرانی سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا برگزار می شود. و صدای حاج علی کلهر.

نظری افزود: برگزاری یادواره شهدا پس از وقفه دو ساله پس از تاج و تخت، فرصت مناسبی برای بیان ارزش های دفاع مقدس از رزمندگان، جانبازان و شهدای گرانقدر شهرستان برای نسل آینده و امروز خواهد بود. دستاوردهای آنها در دوران دفاع مقدس».

دبیر شورای رزمندگان بابلی با اشاره به استفاده بهینه از هزینه ها در این یادواره گفت: نسبت به سال گذشته.

وی با اشاره به جایگاه والای شهادت گفت: در این دوره از یادواره شهدا پلی است بین نسل جوان و رشادت های نسل غیور گذشتگان که می توان از آن به عنوان شاخص الگوسازی مناسب استفاده کرد. فرهنگ ایثار.» سبک زندگی اولیه مجموعه در جامعه امروزی گسترش یافته است.

نظری بیان کرد: در فرهنگ اسلامی شهادت از برترین ارزش ها و مقام شهدا از برترین انسان ها است. اجرای دفاع مقدس در 4 استان کشور خواهد بود. این یادواره علاوه بر بازتاب گسترده رسانه ای، به صورت زنده از صدا و سیمای مازندران پخش می شود.

دبیر شورای رزمندگان بابلی در پایان گفت: در حال حاضر با توجه به وجود یک هزار و 753 شهید در شهرستان و سوابق 4 استان شمالی کشور، نیاز به جمع آوری وصیت نامه شهدا از آن شهرستان به عنوان گنجینه ای بزرگ احساس می شود. اکنون امیدواریم جمع آوری این گنجینه گرانبها به نتیجه برسد، البته اقدامات اولیه انجام شده است، اما زمانی که همدلی بین همه وجود داشته باشد، این کار تسریع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید