یادواره سردار طوسی و 435 شهید شهرستان نکا برگزار می شود


زمان: 09:47
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819909

عبدالرضا بابایی از برگزاری تجلیل از سردار طوسی و 435 شهید از شهرستان نکا در 18 فروردین با سخنرانی معاون حقوقی و مجلس رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عبدالرضا بابایی سه شنبه شب در نشست خبری گفت: اینکه بتوانیم ارزش های نظام خود را به نسل جدید و نسل های آینده منتقل کنیم، وظیفه مهمی است که نباید از آن غافل شد.

فرماندار نکا افزود: سردار طوسی در هشت سال دفاع مقدس نقش ارزنده ای داشته است و نمی توان به راحتی از کنار این ارزش ها گذشت و مهمترین وظیفه ما ارائه این ارزش های مقدس به عنوان گنجینه ای جدید است. و نسل جوان.”

وی خاطرنشان کرد: سردار طوسی انسانی زیرک بود که در دوران انقلاب و بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس، بصیرت و بصیرت خود را برای نظام به ارمغان آورد.

بابایی گفت: در 18 فروردین میزبان یادواره سردار طوسی و 436 شهید باشد و تلاش می کنیم برای نسل جدید جامعه الگوی فرهنگ شهادت و شهادت باشیم.

فرماندار نکا افزود: این یادواره ساعت 17 با سخنرانی سید محمد حسینی معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور در مصلای نکا برگزار می شود.

وی یادآور شد: اعزام دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور بر مزار این سردار شهید و بیان داستان های جنگ و دوران دفاع مقدس و رشادت های این شهید بزرگوار برای نسل جدید و جمع آوری خاطرات. شهید طوسی از همرزمانش از نمایش های مهم ما برای سالگرد سردار گری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناج افزود: بصیرت و رشادت سردار طوسی این شهید والامقام را به یک چهره بین المللی تبدیل کرده است و باید برای شناخت این شخصیت بیشتر تلاش کنیم.

علی نجفی گفت: یادمان سردار طوسی نقطه عطفی برای همه ما برای ادامه راه شهدا و فرهنگ سازی در این بخش برای نسل جدید است.

وی افزود: همه ما مسئولیت سنگینی در قبال شهدا داریم و لزوم پرداختن به شهدا و خانواده شهدا ارزشی است که نباید از آن غافل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناج خاطرنشان کرد: فداکاری، شجاعت، بصیرت، مردم سالاری و مردمی بودن از ویژگی های منحصر به فرد سردار طوسی به عنوان جانشین فرمانده لشکر 25 کربلا در هشت سال دفاع مقدس بود. هاا غریبه نبود.

نجفی بیان کرد: بصیرت و شجاعت سردار طوسی از وی یک چهره بین المللی ساخته است که باید تلاش کنیم تا با این چهره بیشتر آشنا شویم.

وی افزود: همه ما در قبال شهدا مسئولیم و با توجه به اینکه به ازای هر صندلی که مسئول نشسته ایم 72 شهید خون اهدا کرده اند تا در آرامش باشیم، راه این شهدا را ادامه دهیم و در راه حق باشیم. و حقيقت: «تسليم شدن در برابر وصيت شهيدان از مهمترين واجبات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید