یادواره 68 شهید دانش آموز در شهرستان بورو برگزار شد

ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800293

مراسم بزرگداشت 68 شهید دانش آموز با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی در بروجرد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، امشب یادواره 68 شهید دانش آموز بروجرد با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید کشور در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی در این دیدار گفت: شهادت آرزوی اولیای الهی و علما بود، حاج قاسم نمونه ای از مردمی بود که از شهادت بی تابی کردند و به این درجه دست یافتند.

وی افزود: 68 شهید بی گناه و مظلوم در سال 65 در این شهرستان به شهادت رسیده بودند که علاوه بر مقام برائت، مظلومیت به مقام شهادت نیز رسیده است.

امام جمعه بروجرد گفت: این حادثه 20 دی در بروجرد دلیل بر حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی ایران است، ما انقلاب کردیم تا دین را به جا آوریم، اما دشمنان نتوانستند آن استقلال را تحمل کنند.

وی افزود: دولت های کشتار کودکان در اسرائیل، عربستان و آمریکا همیشه جنایت کرده اند و این حادثه بروجرد باید به گونه ای نوشته شود که کتابی با زندگی نامه این شهدا به چند زبان منتشر شود. و در کنگره 6300 منتشر شد.

حسینی گفت: پیش بینی می شود این روز به عنوان روزی ویژه ثبت شود تا یک رویداد بین المللی باشد و حریمی باشد، مکانی برای نشر فرهنگ جهاد و علم و شهادت باشد تا همه به محل شهادت بروند. دانش آموزان شهید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوید و به مظلومیت خود پی ببرید.

امام جمعه بروجرد روز جمعه با اشاره به لزوم انتخاب مدیران توانمند و جهادگر گفت: نیازمند مدیریت جهادی هستیم، مشکل دیگر فاصله بین مدیران و مردم است و باید این فاصله کاهش یابد و مردم به راحتی با مدیران صحبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید مدیرانی را انتخاب کنیم که ساده باشند و بتوانند با مشکلات مردم مقابله کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید