یادواره 43 شهید دانش آموز گاینات برگزار می شود


ساعت: 18:28
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836950

فرحبهش ثانی گفت: یادواره 43 شهید دانش آموز گاینات 16 و 18 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانرمضانعلی فرحبهشانی فرمانده سپاه ناحیه گاینات امروز در نشست خبری گفت: مهمترین نیروی انسانی سرمایه هر کشور و تمدنی است و این نیروها توسط معلم پرورش می یابند.

وی ادامه داد: معلمان زیربنای تمدن جدید هستند و اگر نیروی کار مناسب نباشد تمدنی وجود نخواهد داشت.

فرمانده سپاه شهرستان گاینات افزود: امروز پس از گذشت 43 سال تلاش های دشمن در عرصه های مختلف برای شکست جمهوری اسلامی ایران ناکام مانده و بسیاری تلاش می کنند فضای ناامیدی را در دل و ذهن مردم ایجاد کنند.

فرحبهشانی با بیان اینکه دشمن بر کانون ثقل فرهنگی متمرکز شده است، تاکید کرد: متولیان فرهنگی باید فرهنگ ایثار و شهادت را در دل و ذهن مردم به ویژه جوانان و نوجوانان نهادینه کنند.

فرمانده سپاه شهرستان گاینات از برگزاری یادواره 43 شهید دانش آموز آن شهرستان در روزهای 16 و 19 اردیبهشت ماه با حضور راویان کشوری در محل سرلشکر حاج کاسم سلیمانی حسینی خبر داد و گفت: در این راستا پنج نفر کارگروه اجرایی، رسانه ای، انتشارات پیشکسوتان و نمایشگاهی تشکیل شد.

وی افزود: همچنین یادواره های متعددی از شهدا به صورت حضوری و اینترنتی و برای خاطره در مدارس شهرستان برگزار شد.

ادامه برگزاری محفل انس با قرآن در ایام سی ماه مبارک رمضان با یاد و نام مریدان شهید، بارکد گذاری مریدان شهید، تهیه جدول وصیت نامه شهدا، افتتاح المان حواریون در دبیرستان خیام. با تغییر نام وی به دانش آموزان شهید، برپایی نمایشگاه خون و قلم در ورودی یادمان شهدا و اعزام نمادین دانش آموزان به جبهه را از برنامه های مهم فرهنگی پیش از یادواره برشمرد.

فرمانده سپاه شهرستان گاینات گفت: این یادواره دختران فردا ساعت 9 صبح و برای عموم مردم از ساعت 20:30 حسینیه با روایت راویان برجسته برگزار شد. یک کشور برگزار خواهد شد.

وی در پایان افتتاحیه کتاب شهدای قاین با عنوان خون و قلم به دیگر برنامه های این یادواره اشاره کرد و گفت: همچنین دو دستگاه اتوبوس برای زیارت معبد شهید سلیمانی کرمان از بین دانش آموزان شرکت کننده اعزام می شود. در یادبود.” .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید