شصت و هشتمین کنگره دانشجویان شهید در شهرستان بورو برگزار می شود


ساعت: 16:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839839

امام جمعه بروگر گفت: کنگره 68 شهید دانش آموز 20 دی ماه سال جاری در بروجر برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس در جریان بمباران شهر بروجرد 68 دانش آموز شهید شدند و نیاز به برنامه ریزی است که 68 شهید کنگره انجام شد. برای برگزاری این کنگره بزرگداشت مقام شامخ شهدا.

وی افزود: این کنگره برای 20 دی ماه در نظر گرفته شده است و لازم است روند برنامه ریزی و کار با همکاری دستگاه ها تسریع شود تا یک برنامه فرهنگی بسیار موفق در بروجرد اجرا شود.

امام جمعه بروجرد گفت: با توجه به اینکه هفت ماه تا زمان برگزاری این کنگره باقی مانده است نیاز به جلسات مختلفی برای هماهنگی بیشتر دستگاه ها دارد تا شاهد برگزاری کنگره بسیار خوبی باشیم.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر تبیین جهاد خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایران توجه ویژه ای به تبیین جهاد دارند و امروز که دولت سیزدهم برنامه کلان اقتصادی را اجرا کرده است نیازمند تبیین و جهاد آگاهانه و آگاهانه است. دولت آثار مثبت این طرح.

احسان یاوری رئیس دانشگاه آیت الله بروجردی گفت: به مناسبت شصت و هشتمین کنگره شهدای دانشجو در بروجرد، کنگره علمی «کودک و جنگ» با هدف بررسی ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی برگزار می شود. بودن.

وی گفت: مستندسازی این کنگره قرار است تا پایان تابستان تکمیل شود و این کار در حال انجام است و البته تمام تلاش بر این است که امسال این کنگره در سطح ملی و در سال های آینده در سطح بین المللی برگزار شود. ” بودن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید