جاده های شهرستان بورو برای استفاده افراد دارای معلولیت نامناسب است

ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789435

فلا گفت که روند بهسازی جاده ها برای افراد دارای معلولیت در شهرستان بورو کند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود فلا در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: هر ساله برخی از معابر باید برای افراد دارای معلولیت مناسب سازی شود اما متاسفانه در دو سال اخیر روند بهسازی معابر معلولان بروجرد کند و نادر بوده است. “

وی افزود: اگرچه شرایط شهر باید به گونه ای فراهم شود که همه افراد دارای معلولیت بتوانند به راحتی به شهر بیایند و کار خود را انجام دهند، اما برای این کار کمبود اعتبار یا مقاومت در برخی نقاط برای مناسب سازی باعث می شود. می توان با تعلل و کندی ادامه داد.

معاون عمرانی فرماندار بروگر گفت: در این طرح تصمیم گرفته شد تا با حذف پله ها، خودپرداز و مناسب سازی بانک ها در دستور کار قرار گیرد اما در برخی موارد بانک ها با آن مخالفت کردند.

فلا گفت: متاسفانه در بسیاری از بخش ها شرایط به گونه ای است که افراد دارای معلولیت نمی توانند به راحتی در محل حاضر شوند. اقتباسی نیز در ادارات پیشنهاد شد، اما آنطور که انتظار می رفت اجرا نشد.»

وی گفت: در بافت مرکزی شهر از میدان قیام تا شهدا حذف پله های معابر در دستور کار قرار گرفت و همچنان شاهد روند کندی در این مناسب سازی هستیم. البته در برخی موارد به دلیل شرایط فنی امکان برداشتن پله وجود ندارد که در بیشتر موارد کمبود اعتبار دلیل تاخیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید