حمایت از نهادها برای کمک به نیازمندان / توزیع بسته های زندگی بین افراد دارای معلولیت

ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784424

محمد باکر محمدی لائینی گفت: نهادهای بهزیستی و حمایتی باید همواره برای حمایت مستمر به نیازمندان خدمات رسانی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی صبح امروز در آغاز طرح حرکت مثبت بنیاد امام خمینی (ره) 15 هورداد برای تامین 27 هزار ویلچر برای معلولان در مناطق کم برخوردار در سالروز ولادت با سعادت گفت: امام حسن عسکری (ع) در استان. : هر جا رحمت و انسانیت و اسارت و نوع دوستی هست عید بزرگی است و جای تبریک دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: گروه های جهادی در ایام تاج گذاری با حضور کامل در میدان حاضر شدند و بسته های غذایی و اقلام مورد نیاز نیازمندان و آسیب دیدگان تاج را توزیع کردند که قابل تقدیر است.

محمدی لائینی بیان کرد: جامعه ای که در امور مادی ضعیف باشد از قرب و منزلت بالایی نزد خداوند برخوردار است، همانطور که حق حیات از حقوق بشر است، غذا نیز از حقوق بشر است.

وی گفت: جامعه محروم ما نیازهای زیادی دارد به همین دلیل گاهی اوقات ممکن است ناراحت شوند، اگر ما در جای آنها باشیم ممکن است بدتر رفتار کنیم.

محمدی لائینی گفت: نهادهای بهزیستی و حمایتی باید همواره به نیازمندان خدمات رسانی کنند تا حمایت های مستمر انجام شود.

وی اذعان داشت: بهزیستی به تنهایی نمی تواند مشکلات جامعه هدف را حل کند، بلکه همه دستگاه های اجرایی باید در خدمت به جامعه هدف، انجام تعهدات قانونی و انجام مسئولیت های اجتماعی یاریگر رفاه باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید