مناسب سازی جاده ها برای افراد دارای معلولیت باید دغدغه همه دستگاه ها باشد


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904812

آریا بیان کرد: جامعه ما علاوه بر معلولان به دلیل جنگ تحمیلی تعداد زیادی جانباز دارد که همچنان در بحث مناسب سازی مشکل دارند که باید مورد توجه همه دستگاه ها باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس با بیان اینکه در هر جامعه ای باید متناسب با نیاز آن اقدامات انجام شود، گفت: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که علاوه بر معلولان به دلیل جنگ تحمیلی ، تعداد زیادی دارد ما جانباز هستیم و بسیاری از جامعه هدف ما، معلولان و جانبازان، هنوز در بحث سازگاری مشکل دارند که برای آن عزیزان خوشایند نیست.

محمد کریم آریا با اشاره به اینکه امسال پس از چندین سال توانستیم در اولین جلسه ای که هر ماه در استانداری برگزار می شود به مصوبات خوبی در بحث دسترسی دست پیدا کنیم، افزود: شهرهای جدید و جوانی در استان داریم که انتظار می رود پاسخگوی نیازها و خدمات افراد دارای معلولیت باشد.

وی تصریح کرد: سازمان اجتماعی یک سازمان تسهیل گر است و اگر نهادها و سازمان های دیگر به ما کمک نکنند کارها به درستی انجام نمی شود.

آریا با تاکید بر اینکه در بحث معلولان انتظار داریم مبلمان شهری، پیاده روها، خیابان ها، معابر عمومی، تقاطع بانک ها و بسیاری از مکان های دیگر مناسب سازی شود، افزود: قوانینی تصویب شده است که متاسفانه برخی از نهادها نسبت به اجرای این امر اقدام کرده اند. قوانین با معلولان ما و سازمان اجتماعی همکاری لازم را ندارند و از نهادها و سازمان های همکار انتظار بیشتری داریم که در جهت تجدید اقدامات موثری انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید