یادواره هشت شهید روحانی شهرستان میناب برگزار شد


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841863

یادواره شهدای روحانی شهرستان میناب با حضور جمعی از افسران و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، علما و روحانیون و اقشار مختلف مردم با عنوان «تعهد سرخ; از حجره تا سنگر «در مسجد امام خمینی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز، آیت الله محمد حسن فاضل گلپایگانی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در مراسم یادواره شهدای میناب با اشاره به نقش روحانیت در مبارزه با استکبار جهانی گفت: مردم همیشه با حرف های درد و رنج شریک بوده اند، اما همچنین با اعمال، در خط مقدم حرکات مختلف مردم روی صحنه بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری نقش روحانیت را در 8 سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: روحانیون شهید از سربازان مکتب شهدای امام جعفر صادق (ع) و نسبت شهدای حواریون و روحانیت بودند. به سایر شهدا بالاتر است.

آیت الله گلپایگانی با بیان اینکه حوزه های علمیه حامی مکتب شهادت هستند، تاکید کرد: طلاب باید در میدان حضور داشته باشند و هم فرمانده و هم عامل باشند تا تاثیر تبلیغات بیشتر شود.

قشر شریف روحانیت از نظر جمعیتی حدود 10 برابر سایر اقشار جامعه، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در عرصه های پرافتخار ایثار، جهاد و انقلاب فداکاری کرده اند.

شهرستان میناب 252 شهید تقدیم انقلاب کرده است که 8 نفر از آنها طلبه روحانی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید