دومین یادواره 565 شهید ارتش در کوم برگزار می شود/ فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین خانواده ها نهادینه شود.


ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855356

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری دومین یادواره 565 شهید در قم خبر داد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین خانواده ها نهادینه شود که یکی از آنها برگزاری یادواره شهداست. و بیوگرافی آنها را ارائه کنند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امیر سرتیپ طالب زاده ظهر امروز در نشست خبری یادواره 565 شهید ارتش کوم که در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور و بین خانواده ها نهادینه کنیم.
وی ادامه داد: یکی از اهداف دشمن خانواده است. باید در بین شهدا الگویی برای جوانان و نسل آینده کشور معرفی کنیم.
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: وقتی زندگی شهدا را مطالعه می کنیم از زندگی آنها درس می گیریم و آنها بهترین الگو برای جامعه امروزی هستند که وظیفه همه افراد جامعه است.
وی افزود: در کنگره 6 هزار شهید استان قم، ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تجلیل از شهدای ارتش عازم شد.
امیر سرتیپ طالب زاده با اشاره به اینکه در استان کوم 565 شهید ارتش وجود دارد، گفت: از این تعداد 110 شهید که 30 نفر آنها خلبان هستند برای تکریم و سرکشی به نیروی هوایی ارتش اعزام شده اند.
وی گفت: خلبان 9 شهید استان کوم روز چهارشنبه 25 خرداد ساعت 10 صبح به موزه حرم مطهر حضرت معصومه (ع) تقدیم می شود و در همان روز غبارروبی خواهیم داشت. مراسم در گلزار شهدای امام ابن علی جعفر. یک افسر نیروی هوایی ارتش نیز لباس کارمند پناهگاه را بر تن خواهد کرد.
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش افزود: دومین یادواره شهدای ارتش در استان قم روز پنجشنبه 26 خرداد ساعت 18 در سالن همایش های شهرداری با حضور مسئولان لشکری ​​و کشوری برگزار می شود.
وی ادامه داد: اولین تحریم نیروی هوایی ایران انجام شده است و امروز می بینید که در این زمینه خودکفا هستیم و هواپیماهای ما در حال پرواز هستند و چند روز پیش پهپادهای ارتش معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید