یادواره 313 شهید حمزه سیدالشهدا(ع) برگزار می شود.


ساعت: 17:28
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809698

ناصر علینژاد گفت: یادواره 313 شهید گردان حمزه سیدالشهدا (ع) استان های شمالی کشور پنجم اسفندماه در تنکابن برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر علی نژاد در گفت و گو با خبرنگار بلاغ از برگزاری یادواره 313 شهید گردان حمزه سیدالشهدا(ع) استان های شمالی کشور در پنجم اسفندماه در تنکابن خبر داد و گفت: خاطرات شبانه.

علینژاد با اشاره به نقش موثر یادواره ها در جامعه افزود: نگهداری از یادمان ها به نسل جوان کمک می کند تا با شهدای کشورمان بیشتر آشنا شوند.

مدیر یادواره شهدای گردان حمزه سیدالشهدا(ع) لشکر عملیاتی 25 کربلا نیز از اجرای پویش های امدادی وفادار خبر داد و افزود:

علی نژاد یادآور شد: 8 سری جهیزیه نیز به خانواده های نیازمند اهدا می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در آستانه عید نوروز بر اساس آمار شهدای گردان حمزه با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) 313 بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان غرب استان توزیع می شود. یادمان شهدا


وی از تلاش ستاد بزرگداشت فرماندهان گردان حمزه سیدالشهدا(ع) برای زمینه سازی برای آزادی زندانیان جنایتکار اجباری خبر داد و گفت: زندانیان در حال بازگشت به آغوش خانواده های خود هستند.


این مسئول با اشاره به اهمیت تکریم خانواده های شهدا افزود: در ایام این یادواره سرکشی از خانواده شهدای گردان حمزه در دستور کار قرار دارد.


وی از انتشار دفتر خاطرات سربازان گردان حمزه سیدالشهدا(ع) در آینده نزدیک خبر داد و گفت: عملیات والفجر با هشت خط توسط گردان حمزه سیدالشهدا(ع) در سال 64 و شهرستان قائم شهر انجام شد. در این عملیات 30 شهید اهدا کرد.


علی نژاد از رزمندگان گردان ویژه سیدالشهدا (ع) لشکر ویژه 25 کربلا در عملیات های کربلای 5، والفجر 10، کربلای 1 مهران، کربلای 10 و … تجلیل کرد. و اعتراف کرد: ماه های بهمن و اسفند روز شهادت بسیاری از شهدای این گردان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید