همه اهداف مورد نظر را زدیم/ هشدار فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا به تروریست ها


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911176

سردار اسانلو در تشریح عملیات نظامی علیه مقر گروه های تروریستی در منطقه شمال عراق گفت: در این عملیات تمام اهدافی را که شناسایی شده بود زدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، سردار اسانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه در گفت وگویی به تشریح عملیات نظامی علیه مقر گروه های تروریستی در منطقه شمال عراق پرداخت. وی گفت: در این عملیات از پهپادهای انتحاری و رزمی استفاده شد و مقر گروه تروریستی تجزیه طلب را هدف قرار دادیم.

فرمانده قرارگاه نیروی زمینی سپاه حمزه سیدالشهدا افزود: در این عملیات تمام اهدافی را که شناسایی شده بود مورد اصابت قرار دادیم.

سردار اسانلو با اشاره به مصاحبه برخی از سرکردگان این گروه ها و تاکید بر عدم مداخله در ناآرامی های اخیر ایران، تصریح کرد: تعدادی از اعضای این گروه ها را دستگیر کرده ایم و این افراد هم اکنون در اختیار ما هستند و تعدادی از آنها آنها اعتراف کرده‌اند، می‌گویند ما برای ایجاد آشوب و کشتن مردم وارد ایران شده‌ایم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه در پاسخ به این سوال که آیا این حملات ادامه خواهد داشت یا خیر، تاکید کرد: تا زمانی که جمهوری اسلامی عراق به خواسته های جمهوری اسلامی در شمال کشور عمل نکند، به این اقدامات ادامه خواهیم داد. عراق هم در حال خلع سلاح و هم اخراج این گروه هاست

وی در ادامه هشدار داد: سپر انسانی که این گروهک ها برای حفظ جان خود از دست اعضای خانواده خود در این منطقه ساخته اند تا مدتی برای ما اهمیت خواهد داشت.

سردار اسانلو افزود: در صورت تداوم این وضعیت باید ستادهای مستقر در کنار خانه های سازمانی آنها را هدف قرار دهیم و آنها را شناسایی کرده ایم.

شایان ذکر است، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دومین عملیات گسترده موشکی و پهپادی خود را علیه گروه های تروریستی تجزیه طلب در شمال عراق انجام داد.

در اولین دور عملیات موشکی برد وسیع سپاه علیه گروه های تروریستی تجزیه طلب مستقر در شمال عراق که در اوایل مهرماه انجام شد، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع این گروه ها حمله کرد.

به گفته فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا، در ناآرامی های اخیر در غرب کشور بیش از 100 نفر از اعضای گروهک های ضد انقلاب، دمکرات و کومله دستگیر شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید