9 ضربه به آمریکا در خلیج فارس زدیم / اخبار همه درگیری ها منتشر نشد

ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785965

فرمانده سپاه گفت: برای حفظ مرز و بوم کشورمان ضربات خاطره انگیزی به آمریکایی ها زده ایم و خبر درگیری های فراوان سپاه و نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس منتشر نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش نیروی دریایی سپاه، سردار علیرضا رقص فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در هفتمین اجلاس کنگره ملی دانش آموزی بسیج دانشجویی که در مجتمع فرهنگی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق) برگزار شد، گفت: جوانان باید اهمیت موضوع را بشناسند. خلیج فارس و اینکه کشور ما منابع و ظرفیت های مهمی در خلیج فارس دارد، «فارس است و اهمیت جغرافیایی بسیار بالایی دارد.

وی گفت: البته این اهمیت باعث شده تا آمریکایی ها به منابع عظیم این منطقه طمع کنند و همیشه با هزینه و مشقت فراوان به خلیج فارس بیایند. نیروی دریایی سپاه از بدو تاسیس در کنار هم بوده است همر زمان ارتش دریایی حسود آنها توانستند حفظ منابع و منافع جمهوری اسلامی در خلیج فارس و دریای عمان.

رقص وی افزود: برای دفاع از خاک کشور عزیزمان در خلیج فارس در ناوگان سپاه هستیم. بیشتر ما در نبرد مستقیم با آمریکایی های نظام اسلامی 9 شهید تقدیم می کنیم. البته در درگیری هایی که با آمریکایی ها داشتیم برخی از آنها تاکنون رسانه ای نشده است. برای 9 شهید در نبرد مستقیم با آمریکایی ها موفق شدیم به لطف خداوند متعال 9 سیلی به یاد ماندنی به آنها بدهیم. آنها امروز هستند حاكميت خوب جمهوري اسلامي در آرنا دریاها متوجه شده اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین کشور در جنوب کشورمان در خلیج فارس و دریای عمان است. سواحل اضافه شد: به دلیل از خود گذشتگی شهدا برتری و مجاهدت رزمندگان ادامه دهنده راه شهدا، هیچکس نمی تواند نام خلیج فارس را تغییر دهد. امروز تمامی کشتی هایی که در تنگه هرمز وارد خلیج فارس می شوند با «اقدامات “کنترل دریا” ورودی و خروجی کنترل شده و اولین جزیره در ورودی تنگه هرمز، Fr. لارک و وقتی وارد اعماق خلیج فارس می شویم، سه جزیره استراتژیک بوموسی،، تنب بزرگ و تنب ما یک کوچک داریم پس هر کشتی وقتی وارد خلیج فارس می شود باید از جلوی این جزایر کشورمان رد شود. البته هیچ کدام از کشتی های کشور آمریکا متجاوز و متحدان دست نشانده اش از منطقه عبور نمی کنند. و به محض ورود از آبراه های بین المللی عبور می کنند و وارد آب های ما نمی شوند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس که عراق با تمام تجهیزات و کمک هایی که در اختیارش قرار گرفت. در عوض ایران مستاصل آمریکایی ها در سال 1987 به طور مستقیم در حمایت از ارتش صدام با ایران در خلیج فارس وارد درگیری مستقیم شدند.

رقص «در دوران دفاع مقدس، هواپیمای عراقی با ناو آمریکایی»استارک“با این کشتی وصل می شود و بررسی می کند که آیا منطقه منطقه است”کلرخوب، یا شناور آیا ایران در منطقه وجود دارد یا خیر؟ اما هواپیمای عراقی اشتباه می کند جدید و 11 نفر از کارکنانش را کشت جدید آنها کشته شدند.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه در دفاع مقدس از موشک های قدیمی چینی است.اچ وای بر شما و استفاده از این موشک ها که عراقی ها هم داشتند، اولین سیلی ایران به نفتکش.سنگریایالات متحده مورد اصابت قرار گرفت و سپس مورد حمله «سی. یا سی تی.“من”بریجتونو کشتی «ساموئل»، انهدام بالگرد توسط گروه شهید مهدوی و بالگرد دیگران در اطراف جزیره بوموسیدستگیری چهار تفنگدار دریایی آمریکا با دو خدمه کویتی و آخرین مورد، توقیف نفتکش در ماه جاری سیلیکون یکی دیگر از ایران در آمریکا بود و مربوط به این نفتکش آمریکایی ها با همه تلاش ها شکست خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید